At drive en sund virksomhed handler ikke kun om at generere overskud. Det handler lige så meget om at skabe og bevare et socialt miljø, hvor alle ansatte føler sig værdsatte og godt tilpas. Har dine medarbejdere eller kollegaer det ikke godt socialt, så vil det påvirke din virksomhed negativt før eller siden. En af måderne, hvorpå man kan skabe et bedre socialt miljø er ved at holde firmafester. Firmafester kan holdes i anledning af et kommende jubilæum, en omsætningsrekord eller noget helt tredje. I bund og grund behøves der dog ikke være en særlig anledning.

Der skal ikke spares på musik og underholdning

Hvad er en firmafest uden en masse god musik?
Musik hører til blandt de bedste virkemidler, når opgaven er at få festdeltagere i god stemning. Derfor bør der ikke spares på dette område. I stedet for bare at sætte en tilfældig playliste på, så kan det overvejes at hyre en dygtig dj. Det behøves ikke nødvendigvis at være store stjerner som Martin Jensen eller Morten Breum. Også mindre kendte dj’s vil kunne sætte gang i festen. Du kan hjælpe dj’en med at beslutte, hvad der bør spilles ved at fortælle, hvem deltagerne består af. Det er bl.a. værd at kende til faktorer som køn, aldersgrupper m.v.

Er der brug for en bartender?

Planlægger man en større firmafest, og rækker budgettet til det, så skal man næsten booke en bartender, der kan trylle nogle flotte og velsmagende drinks frem. Professionelle bartendere har som regel alt udstyret i forvejen, men vælger du at hyre en amatør, så skal du påregne ekstraudgifter til barudstyr og bartilbehør. Der er gudskelov mulighed for at købe bartender udstyr til næsten ingen penge online. Klik blot på linket.
Hvad angår drikkevarer, så hellere køb lidt for meget end lidt for lidt. Det er i øvrigt vigtigt at købe lidt til enhver smag – en god blanding af øl, cider, vodka og shots vil derfor være ideelt. Tag også hensyn til dem, der ikke drikker alkohol. Det skal jo gerne være sådan, at alle får en god fest, uanset om man er til alkohol eller ej.

Skal der være et tema?

Holder man flere firmafester om året, og føler man, at festerne bliver lidt ensformige, så bør man tænke ud af boksen. Man kan f.eks. vælge at holde en temafest, hvor temaet superhelte, dyr eller kendisser er i fokus. Så får man i hvert fald tilført et ekstra sjovt element til festen.

Skal du nedrive en bygning?

Hvis din virksomhed har en større lagerbygning, der trænger til at blive udskiftet med en ny, så kan I overveje, om bygningen skal rives ned, så der kan blive plads til en ny og moderne en af slagsen. Såfremt din virksomhed har planer om at rive en lagerbygning ned, så er der mange praktiske ting, der skal tages stilling til. Dette inkluderer blandt andet risikoen for, at væggene i lagerbygningen indeholder skadelige kemikalier, samt hvordan den nye lagerbygning skal placeres i forhold til den nedrevne. Det er ikke en dans på røde roser at rive en lagerbygning ned.

Hvordan indleder man en nedrivning?

Før en nedrivning af en bygning kan finde sted, er man nødt til at vide sig sikker på, at der ikke forefindes skadelige kemikalier og materialer i bygningen, der skal rives ned. Her må man forberede sig på en længere undersøgelse af murværket i bygningen, idet det kræver forskellige undersøgelser og dertilhørende svartider for at finde ud af, hvorledes nedrivningsarbejdet kan fortsætte. Er der for eksempel farlige kemikalier i bygningen, der skal rives ned, så må man sikre sig, at nedrivningsteamet bærer masker og dermed beskytter sig selv mod de skadelige kemikalier, der kan fylde luften omkring den nedrevne bygning.

Er nedbrydning af bygninger et miljøvenligt valg?

Svaret til dette spørgsmål er typisk ja – hvis arbejdet vel at bemærke gøres rigtigt. Når selve nedbrydningen har fundet sted, så er næste skridt at sortere alt det affald, der er kommet ud af processen. Her skal man endnu en gang være forberedt på, at det kan tage tid at få sorteret affald og murrester fra en hel bygning. Det er dog nødvendigt, hvis arbejdet skal gøres rigtigt, og hvis man samtidig skal have miljøet in mente.

Hvis du kunne tænke dig at vide endnu mere om, hvorledes en bygning kan rives ned uden at skade de omkringliggende omgivelser, så læs mere om nedbrydning her. Her finder du al den information, du har brug for, når du skal tage en beslutning om, hvorvidt virksomhedens lagerbygning skal rives ned eller ej.

Derfor er nedrivning af en bygning en god idé

Hvorfor netop din virksomhed skal overveje at rive jeres lagerbygning ned for at bygge en ny op, vil vi i dette afsnit sætte fokus på. Det forholder sig nemlig således, at mange ældre virksomheders lagerbygninger har et højt indhold af skadelige kemikalier og er bygget op af dårlige materialer. Derfor kan det være en god idé at bygge en ny lagerbygning op for at undgå fremtidige skader på bygningen. Gør din virksomhed derfor brug af en ældre lagerbygning, så er vores anbefaling herfra, at I overvejer en eventuel nedrivning af denne bygning.

Denne artikel er betalt og lavet i samarbejde med den nævnte hjemmeside(r) i artiklen.

I en virksomhed kan der opstå mange forskelligartede projekter og opgaver af den ene eller anden art. Det kan således være, at man har brug for professionel hjælp til at kunne afklare en opgave, og det omfatter blandt andet analyse og research. Herudover kan det også være, at man har brug for hjælp til at kunne udvikle et produkt, hvorfor man har brug for kreativ støtte. AAG vil kunne være behjælpelige med løsninger inden for plast, skum og teknisk gummi, og de hjælper således alle kunder inden for dansk og international industri med at udvikle særlige løsninger til alle slags brancher.

Få hjælp fra en professionel samarbejdspartner med masser af erfaring

Når man skal udvikle et produkt og klare en opgave i en virksomhed, uanset hvilken branche man arbejder inden for, er der rigtig mange forskellige delelementer, man skal tage højde for. Derfor er det altid en rigtig god ide at have en professionel og kompetent samarbejdspartner, som er ekspert inden for sit felt, og som derfor vil kunne være behjælpelig i forhold til at løse det pågældende problem. Med en troværdig og professionel samarbejdspartner vil du i virksomheden altid været garanteret en holdbar og god løsning samt et trygt samarbejde. Det er dog vigtigt, at man sørger for at vælge den helt rette partner, som man stoler på, og som har de rette kompetencer til at kunne udføre lige netop din opgave. Sørg derfor for at gøre et godt stykke forarbejde forinden og undersøg, hvad den pågældende partner er i stand til at kunne levere til dig, så du slipper for at spilde både din egen, men også deres tid.

Det skal du være opmærksom på, når du skal finde en dygtig samarbejdspartner

Herudover bør du også være særligt opmærksom på, hvorvidt den pågældende samarbejdspartner er i stand til at levere et produkt hurtigt. Tid er altid en utrolig vigtig del af ethvert projekt, uanset størrelsen eller omfanget af det, og derfor er det vigtigt, at du sørger for at finde en samarbejdspartner, der formår at levere et produkt i god tid, og som derfor sørger for at vægte effektivitet samt hastighed højt. På den måde kan du nemlig hurtigere komme videre med dit projekt.

Det kan ydermere være en fordel at få fat i en samarbejdspartner, der formår at tilbyde produkter inden for forskellige kategorier eller felter til dit projekt, da du på den måde kan effektivisere arbejdet markant. Såfremt du skal have fat i flere forskellige partnere til forskellige opgaver, vil det først og fremmest blive utroligt dyrt for dig, men herudover er det også meget bøvlet. Det er derfor bedre at finde en samarbejdspartner, der vil kunne klare flere opgaver, så dit projekt bliver nemmere at overskue. Det skal i forbindelse med dette nævnes, at såfremt du arbejder sammen med en partner, der har masser af erfaring og viden inden for flere felter, vil partneren også være bedre stillet i forhold til at kunne give dig masser af gode råd og inspiration til netop dit projekt, så du kan få lige akkurat den løsning, som du søger.

Denne artikel er betalt og lavet i samarbejde med den nævnte hjemmeside(r) i artiklen.

Der skal bestemt ikke være nogen tvivl om, at du som forretningsdrivende har rigtig mange ting, du skal sørge for at holde styr på. Der findes dog typer af virksomheder, der er nemmere at administrere end andre, mens det ligeledes også skal gøres klart, at virksomheder med mange ansatte og mange opgaver i pipeline oftest er vanskeligere at skulle administrere.

Hvis du driver en form for håndværkerforretning, så er du med garanti også klar over, at det er vigtigt, at du sørger for at have et rigtig godt overblik over hele din forretning. Hvad du dog nok også er klar over er, at det ikke altid er det nemmeste at kunne bibeholde et overblik – særligt ikke hvis der er tale om en større forretning.

Derfor er et godt overblik essentielt for din forretning

Det skal ikke være nogen hemmelighed, at der er op til flere årsager til hvorfor, det er særdeles vigtigt, at du sørger for at have et godt overblik over din forretning – og hvorfor det særligt er noget, der er essentielt for dig, der driver en form for håndværkerforretning. Derfor skal der heller ikke være nogen tvivl om, at et godt overblik er vitalt for din forretnings fremgang.

Hvis ikke du har et godt overblik over din forretning, så kan der ende med at opstå fejltagelser og mangler, der i sidste ende kan mærkes på bundlinjen. Har du derimod et solidt overblik, så har du også bedre forudsætninger for at planlægge og strukturere på en sådan vis, at du er garanteret, at det vil give dig et bedre afkast end det er tilfældet med en uorganiseret forretning.

Hvordan får jeg et overblik over min forretning?

Langt de fleste virksomheder benytter sig i dag af en lang række forskellige typer af software i deres dagligdag. Der bliver blandt andet brugt software til regnskab og bogføring, fakturering, kvalitetssikring, planlægning og strukturering, ordrehåndtering og meget, meget andet. Det er med garanti også noget, du kan genkende fra din egen forretning, hvis du driver en form for håndværkerfirma til dagligt.

Har du et ønske om, at kunne få et bedre overblik over din forretning, så kræver det at du har styr på al den data og information, der er indtastet i dit software. Hele din forretning er bygget op omkring det software, du benytter dig af til dagligt, hvorfor det er essentielt, at det ikke er et punkt, du går på kompromis med.

Saml det hele i ét software

Det vil være en oplagt idé at samle alle dine aktiviteter i ét stykke software. Ved at gøre dette, så er du garanteret, at du ikke spilder din tid på at indtaste samme data i flere forskellige programmer, men du er samtidig også sikret, at du dermed kan opnå synergier mellem de forskellige indtastninger.

Ved at bruge et stykke software som f.eks. E-Komplet, så har du blandt andet rig mulighed for at gøre brug af dine ansattes indberettede timer til at fakturere dine forskellige kunder – og samtidig kan du også opnå rigtig mange andre synergier med et samlet setup.

Denne artikel er betalt og lavet i samarbejde med den nævnte hjemmeside(r) i artiklen.

Hvis du er virksomhedsejer, ved du, at det gælder om at gøre sin virksomhed så rentabel som mulig – det skal selvfølgelig kunne betale sig, rent økonomisk, at drive en virksomhed. Dog er det økonomiske aspekt ikke det eneste, der er vigtigt for at skabe en succesfuld virksomhed. En succesfuld virksomhed er også en god arbejdsplads. Hvordan arbejdspladsen fungerer, afspejler sig nemlig ofte i produktiviteten og effektiviteten – og derfor gælder det altså for virksomhedsejere om at skabe en så god arbejdsplads som muligt. Det kan være svært at gennemskue, hvordan man skaber en god arbejdsplads, men ofte er det faktisk ganske små ting, der skal til, for at få en god arbejdsplads og et godt arbejdsmiljø. Herunder kan du læse mere om, hvad du kan gøre for at skabe en bedre arbejdsplads – både for dig og dine medarbejdere.

Giv dine medarbejdere bedre pauser

Dine medarbejdere skal selvfølgelig have pauser, når de er på arbejde. Det er nødvendigt for, at de kan præstere optimalt, og det er nødvendigt for, at de er glade, når de er på arbejde. Du kan gøre flere ting for, at dine medarbejdere får nogle bedre pauser – først og fremmest kan du give dem gode forhold at holde pause i. En frokoststue, hvor dine medarbejdere kan gå hen i pausen, er et godt bud på, hvordan du kan give dine medarbejdere gode pauseforhold. Det er vigtigt, at dine medarbejdere ikke kommer til at bruge pauserne på at arbejde videre eller tjekke mails ved skrivebordet; en miljøændring er nødvendig for, at dine medarbejdere får nogle gode pauser – der er tiltrængt. Med en frokostordning kan du også forbedre dine medarbejderes pauser. Med en frokostordning slipper dine medarbejdere for at smøre og spise kedelige madpakker. God mad kan skabe glæde hos medarbejderne, ligesom det kan skabe et bedre sammenhold mellem medarbejderne, at de kan samles om frokosten hver dag i pausen. En frokostordning behøver ikke at være dyr – faktisk er mange villige til at noget af frokostordningen foregår med egenbetaling. Få frokostordning her – og gør arbejdsdagen bedre for dine medarbejdere.

Få styr på sikkerheden

Tryghed er essentielt for, at vi mennesker kan fungere optimalt – både på og uden for arbejdspladsen. Derfor er det vigtigt, at du får styr på sikkerheden. Med overvågnings- og alarmsystemer kan du skabe en mere sikker arbejdsplads. Således kan dine medarbejdere føle sig trygge, når de går på arbejde – og du kan sove trygt om natten velvidende, at din virksomhed og dine aktiver er i sikkerhed, selvom du ligger trygt i din seng. På www.telesikring.dk kan du læse mere om, hvordan alarmsystemer kan optimere sikkerheden på arbejdspladsen. En sikker arbejdsplads er altså vigtig for dig og dine medarbejdere – Derfor: få styr på sikkerheden.
Du kan gøre mange ting for at skabe en bedre arbejdsplads – men én ting er sikkert: Hvis du skaber en god arbejdsplads, vil dine medarbejdere være mere effektive. Du vil altså opleve, at en bedre arbejdsplads kan gøre din virksomhed mere succesfuld.

Få et godt tilbud fra en SEO ekspert

SEO er blevet et buzzword inden for online markedsføring – et buzzword som blot får større og større opmærksomhed. Din udfordring er at være synlig der, hvor dine kunder søger efter dit produkt eller din ydelse – via diverse søgemaskiner.

Vi kan til hver en tid udarbejde et SEO tilbud til dig, hvis du ønsker at blive klogere på, hvad vi kan hjælpe dig og din virksomhed med. Dit uforpligtende tilbud vil aldrig være mere end én mail eller ét opkald væk.

Få et skræddersyet SEO tilbud

FirstSEO har efterhånden hjulpet rigtigt mange virksomheder med online markedsføring – bestående af både små- og store virksomheder. Vi er forstående over for, at en virksomheds budget til markedsføring kan variere markant, hvilket vi naturligvis tager hensyn til.

Det betyder med andre ord, at du skal være mere end velkommen til at kontakte, uanset om du repræsenterer en større eller mindre virksomhed. Vi arbejder hårdt på at levere de bedste resultater hver eneste gang – hvad end virksomheden er stor eller lille – eller om der er tale om den ene eller anden branche.

Vi sørger altid for, at du modtager et skræddersyet SEO tilbud. Der er vel at bemærke tale om et tilbud, der er blevet udarbejdet med udgangspunkt i dine personlige ønsker. Vi tager typisk en forudgående samtale via telefon eller mail, før vi udarbejder et tilbud. I den anledning tager vi bl.a. en snak om følgende:

  • Dine målsætninger
  • Dit budget
  • Dine forventninger
  • Dine fokuspunkter

Når vi har klarlagt ovenstående, vil vi have de nødvendige forudsætninger for at udarbejde et tilbud, som med al sandsynlighed vil stemme overens med dine ønsker. I modsætning til mange konkurrerende virksomheder, har vi fravalgt at sende standardiserede tilbud.

Attraktive tilbud på SEO – Høj gennemsigtighed og ingen binding

Vi udarbejder og sender udelukkende attraktive tilbud på SEO, som vil fange enhver virksomhedsejers interesse. Alle tilbud bliver udarbejdet med høj grundighed og faglighed, da vi ønsker, at vores tilbud skal være fordelagtige.

Ydermere kan du forvente, at vores tilbud bærer præg af høj gennemsigtighed. Det er let at gennemskue vores tilbud, og du kan være sikker på, at der ikke er en masse vigtige betingelser, der er blevet noteret med småt. Således kan du være helt tryg, da der ikke vil forekomme luskede gebyrer eller ekstra omkostninger. Har du spørgsmål til det tilsendte tilbud, kan du altid kontakte os. Der kan f.eks. være visse fagbegreber, der kan være nødvendige at uddybe.

Takker du ja til vores SEO tilbud, kan du desuden glæde dig over, at der ikke er nogen binding. Selvom du indgår et samarbejde med os, er det ikke ensbetydende med, at du ikke kan stoppe samarbejdet på et senere tidspunkt – hvis du imod forventning ønsker det.

Indhent et uforpligtende SEO tilbud

Vi kan stå hundrede procent inden for alle vores ydelser. Vi beskæftiger kompetente fagfolk, som har arbejdet med de forskellige discipliner i mange år. Du kan dermed opnå fuld tryghed ved at samarbejde med os, da vi arbejder målrettet på at indfri dine forventninger.

Det er ganske simpelt at indhente et SEO tilbud. Det eneste du skal foretage dig er at kontakte os pr. telefon eller mail. Du kan selvfølgelig også vælge at udfylde vores kontaktformular, hvor vi vil sørge for at kontakte dig så hurtigt som muligt.

Som bekendt er det hundrede procent uforpligtende at få udarbejdet et SEO tilbud. Lever tilbuddet ikke op til dine forventninger, er du i din frie ret til at takke nej. Du løber altså ingen risiko ved at bede om et tilbud, som vi glædeligt udarbejder til dig. Vi bestræber os på at sammensætte et tilbud så hurtigt som muligt.

Brug rabatkode hos UnoEuro og spar penge

Jeg har igennem årene nok købt omkring 20 webhoteller hos UnoEuro. Jeg har nemlig hostet og opsat hjemmesider som denne i WordPress på UnoEuros billigste plan til cirka 10 kroner om måneden. Dette omhandler både hjemmesider, domæner samt hosting af emails.

Jeg har været rigtig glad for at de har lagt grundlag for nogle af min internetforretninger og i nogle tilfælde med stor succes. Der er et par faktorer som i min bog gør dem til den perfekte webhoteludbyder til mine projekter. Deres pris på Bronze webhotellet er utrolig billig og du får rigtig meget for penge, hvis du altså ikke skal hoste en stor webshop. Da jeg primært arbejder med mindre hjemmesider og ofte kørende på WordPress, så har størrelsen af deres webhosting ikke være noget problem eller sat begrænsninger for min vækst. Det er dog ikke blot deres pris som er rigtig god, derimod så er der simple og meget brugervenlige platform suveræn. De to faktorer har for mig været de afhænger og hvad der i min bog gør dem til Danmarks bedste webhoteludbyder.

En UnoEuro rabatkode du kan bruge

Da jeg varmt kan anbefale dem, så vil jeg rigtig gerne tilbyde dig samme fantastiske oplevelse som jeg har haft. Jeg kan nemlig som eksisterende kunde, få muligheden for at give nye kunder (dig) hele tre måneders gratis webhotel. Det sker i form af en UnoEuro rabatkode som du kan benytte når du køber dit første produkt hos dem. Kuponkoden indtastet i en felt i en af de sidste bestillingstrin og du kan få betalingen se at de 3 måneders ekstra webhosting er blevet tilføjet. Det vil altså sige, at der ikke er tale om 3 måneder fra 0 til 3, men derimod bliver de tre lagt over i dit køb. Her er rabatkoden som du skal bruge: GT5YFE.

Nu tænker du nok “Hvad får du ud af det?”. Jo, hver gang en af jer brug rabatkoden som er unik, så får jeg en måneders gratis webhotel tilføjet dit lige præcis denne hjemmeside, rv13.dk. Der er dermed en win win for os begge.

Derfor er UnoEuro også perfekt til dig

UnoEuro tager dagligt backup af alt og alles webhoteller, hvilket kan være en livredder skulle man løber ind problemer med sin hjemmeside. Det er uvist om de tager et gebyr for det – man kunne godt forestille sig at der er en lille gebyr når man skal have restored fra en backup. Så det kan redde dit liv hvis du ikke selv har opsat backup og så er det vel også fair at de tillader sig at tage lidt penge for det.

WordPress logoYdermere så har de mange brugbare værktøjer som gør livet som webmaster nemmere. For eksempel opsætning af SSL/HTTPS kan gøres direkte fra kontrolpanelet og med meget få klik. Det gøres under Kontrolpanel, Administration, HTTPS beskyttelse og koster ikke ret meget. Du kan se at selv denne hjemmeside bruger https som gør at hjemmesiden er mere sikker at bruge. Installering af systemer er også nemt og kan gøres direkte fra samme kontrolpanel. Installering af WordPress kan findes under tabben som hedder 1-Click.

Der er nogle situationer hvor UnoEuro Bronze ikke er den bedste webhotel for dig.  Som jeg nævnte tidligere i dette indlæg, så er det rigtig godt til blogs, personlige hjemmesider eller lignende. Dermed er det altså ikke velegnet til webshops eller video-hjemmesider som kræver rigtig meget serverkraft. Skal du bruge flere serverressourcer, så kan du uden tvivl få fat i deres største løsning som hedder Pro. Det er en del dyrere men man kan så også se frem til et dobbelt så hurtigt webhotel. Min rabatkode virker også til denne webhostingløsning så den kan du stadig benytte.