Denne artikel er betalt og lavet i samarbejde med den nævnte hjemmeside(r) i artiklen.

PlusIce er en dansk forretning, der har specialiseret sig i, at levere diverse former for is til B2B-kunder. Det betyder, at de er leverandør til både diskoteker, eventbureauer og mange andre typer af forretninger. Hvis du selv driver et firma, hvor du ofte har brug for større leveringer af isterninger, tøris eller lignende, så kan du klikke her og se nærmere på deres mange produkter. Deres udvalg er uhyre stort og derfor har de med garanti også netop dét, du har brug for.

Skal bruge faste leverancer af is til din forretning?

Hvis du driver en forretning, der kræver, at du får faste leverancer af is eller du derimod sælger det videre til private forbrugere, så er det en god idé, at du vælger en leverandør, der kan sørge for, at du jævnligt får leveret den mængde af is, du skal bruge, når du bestiller. Det er noget, der gør sig gældende, uanset om du driver en stor mængde af barer og natklubber, om du har en mindre købmandsforretning eller noget helt tredje – i alle sammenhænge kan PlusIce være en værdifuld leverandør.

Leverer også til fester, event, festivaller og andet

Det skal dog gøres klart, at PlusIce også leverer is til mange andre virksomheder. De har f.eks. leveret is til firmaer som Novo Nordisk, Canon, Maersk, Red Bull og FL Smidth. Det skyldes, at de også leverer is til firmafester, events, festivaller og meget andet. Hvis du skal bruge en større mængde is til et event, en firmafest eller noget helt tredje, så er det oplagt at du vælger at bestille dette hos PlusIce, da de selvfølgelig kan levere, uanset hvor stor en mængde, der er tale om.

Ét af landets absolut største udvalg af is

Selvom langt de fleste tror, at is bare er is, så forholder det sig ikke således. Der kan være stor forskel på is. F.eks. er der stor forskel på tøris og helt almindelige isterninger. Dertil skal det også gøres klart, at de hos PlusIce har en ISO22000-godkendelse, der betyder, at de har en meget streng kvalitetskontrol af alle deres produkter. De har også en Elite Smiley fra Fødevarestyrelsen. Det betyder, at de har et udvalg af isprodukter, der er af absolut ypperste kvalitet.

Ikke nok med, at deres isprodukter er af høj kvalitet, så kan du også være sikker på, at der er tale om ét af de største udvalg af is på det danske marked.

Denne artikel er betalt og lavet i samarbejde med den nævnte hjemmeside(r) i artiklen.

Der er rigtig mange måder, hvorpå man kan udvikle og optimere sin virksomhed. Det er desuden meget vigtigt, at man altid sørger for at holde sig opdateret inden for dette felt, da der i dag er masser af hård konkurrence, og det gælder således om altid at være på forkant. Du vil her i artiklen blive præsenteret for forskellige gode råd til, hvordan man kan få styr på den interne kommunikation samt sine IT-systemer og løsninger i virksomheden.

Du kan bl.a. være med til at styrke din virksomheds interne kommunikation og samarbejde ved at anvende et socialt intranet. Med et sådant system kan man meget lettere forbedre kommunikationen i virksomhed, og herudover er det et godt sted til at få et overblik over eventuelle arbejdsprojekter. Du kan læse meget mere om dette på www.colibo.com/da.

Del filer internt i virksomheden, og styrk kommunikationen med et socialt intranet

Det smarte ved et socialt intranet er desuden, at det giver jer i et sted i virksomheden, hvor I kan dele filer internt med hinanden på en sikker og tryg måde, og herudover kan man desuden modtage relevant information via et personligt nyhedsfeed, der er specialdesignet til lige netop dine ønsker og behov. Det er desuden utrolig simpelt og ukompliceret, i og med at denne type software formår at integrere med samtlige af jeres systemer, som I i forvejen har, så det hele er integreret i én og samme løsning. De fleste virksomheder kender til problematikken med, at man skal skifte mellem flere forskellige programmer og løsninger, men dette er ikke tilfældet, når du anvender denne type sociale intranet. Det skal desuden nævnes, at du ikke behøver bekymre dig om sikkerheden, i og med at den naturligvis er helt i top.

Sådan får I styr på jeres IT-systemer og løsninger

Når du så har fået hjælp til den interne kommunikation i virksomheden, er der naturligvis stadig andre udfordringer, som også er vigtige, at man formår at tage hånd om. Det kunne eksempel være IT-support. Det må være de færreste virksomheder, der ikke støder ind i problemer med deres IT-systemer dagligt, og dette er bestemt noget, der skaber utrolig meget frustration. Heldigvis finder der hjemmesider, der vil kunne hjælpe dig ift. dette ved at levere IT-løsninger og IT-support til alle slags virksomheder.

Vær garanteret en effektiv og sikker drift af alle jeres IT-systemer

Det skal ikke være nogen hemmelighed, at IT ofte driller, og det er derfor noget, der kan tage masser af unødvendig tid og resultere i bekymring. Med IT-support får du nogle specialister inden for dette felt, som vil kunne tage sig af samtlige problemer. På den måde kan du være sikker på, at du får en sikker og effektiv drift af alle dine IT-systemer, herunder netværk og servere. Det er højt certificerede teknikere, der tager sig af dette, og de sørger således for at overvåge alle jeres IT-løsninger og systemer, så I kan være sikre på, at de altid fungerer optimalt og er opdateret. Få styr på jeres IT hos www.prosys.dk.

Flere arbejder med leadgenerering og kundehenvisning

Der findes mange danske virksomheder, der er villige til at betale for leads eller kundehenvisninger. Det betyder også, at det er en oplagt forretningsmulighed for andre. Det har resulteret i, at der i dag findes mange danske virksomheder, der er baseret på, at skabe leads eller henvisninger til andre virksomheder. Det er dog en forretningsmodel, der er blevet mere og mere udbredt i løbet af de seneste par år, da flere har fået interesse i, at købe leads og henvisninger.

Det er samtidig også en type af forretning, som du har mulighed for at bygge inden for samtlige brancher. Der findes f.eks. mange danske virksomheder, der arbejder med leadgenerering og kundehenvisning inden for brancher såsom lån, casino, bredbånd, revision og meget andet. Reelt set er det en forretningsmodel, der er brugbar inden for stort set alle typer af brancher, der opsamler kunder, hvorfor det bestemt også er en forretning, der kan skaleres meget op.

De fleste bygger hjemmesider udelukkende til leadgenerering

Hovedparten af de virksomheder, der arbejder med leadgenerering bygger hjemmesider, der udelukkende er lavet med henblik på, at kunne skabe leads eller henvisninger til andre virksomheder. Det betyder også, at de også arbejder med at markedsføre hjemmesiden, som oftest er noget, der foregår via organisk søgetrafik fra Google, Yahoo, Bing og andre søgemaskiner, eftersom det selvfølgelig er noget, der er med til at forøge deres overskud, da trafikken er gratis.

Som der også tidligere er givet udtryk for, så er der mange danske virksomheder, der arbejder med denne form for forretning. Hidtil har det ikke været synderligt stort, men det bliver dog større og større i form af blandt andet affiliate marketing, RFQ-tjenester og andre former for leadgenerering og kundehenvisninger. Det er dog noget, der i lige så høj grad handler om, at der også er flere virksomheder, der er villige til at aftage dette disse leads og henvisninger.

Casinobranchen er et godt eksempel

Der har rigtig mange brancher i Danmark, der allerede har denne form for forretningsmodel. Derfor kan der også gives talrige eksempler på virksomheder, der har rigtig stor succes med at skabe kunder og henvendelser til andre danske virksomheder. Et rigtig godt eksempel er dog casinobranchen, hvor der findes mange virksomheder, der arbejder med at skabe nye brugere til de mange forskellige etablerede casinoudbydere, der i dag er at finde på det danske marked.

I denne branche er det meget normalt, at markedsføringen fungerer via bonuskoder. Hvis du f.eks. har forelsket dig i det store udvalg af spil, du kan finde hos Tivoli Casino, så kan du oprette dig via en bonuskode til Tivoli Casino – og det er lige netop disse bonuskoder, der bliver brugt til markedsføringen, da det oftest er dem, der søges efter i Google. De mange virksomheder, der arbejder med at skabe henvisninger og leads har derfor også valgt at målrette deres indsats.

Ovenstående er dog ikke ensbetydende med, at det ikke er en forretningsmodel og et setup, der kan replikeres og bruges i et væld af andre brancher – og det er der også mange, der har gjort inden for alt lige fra forbrugslån og mobiltelefoni til revision og marketing.

Ryd op og få system i din virksomheds hverdag

Denne artikel er betalt og lavet i samarbejde med den nævnte hjemmeside(r) i artiklen.

Uanset om man lige har startet en virksomhed, eller har haft gang i en længe, kan det blive forvirrende og stressende at være ejer af en i nogle perioder. Dette kan skyldes rigtig mange ting, men det er utrolig vigtigt, at man får styr på det, så det ikke går hen og bliver et længerevarende problem. Hvis det bliver et længerevarende problem, kan det gå hen og blive en psykisk belastning for dig, hvilket kan føre til sygdomme som stress og depression, og disse vil man meget gerne undgå, hvis man vil blive ved med at køre sin virksomhed. Derfor gælder det altså om at revurdere og genoprette sin virksomhed jævnligt, så der altid er styr på tingene, og der ingen forstyrrende elementer er.

Gør det overskueligt

Første skridt på vejen er at gøre din virksomhed lidt mere overskuelig. Det vil sige, at du får styr på nogle systemer, så det hele giver mening igen. Dette kan du både klare selv, men du kan også søge hjælp til det.

Du kan faktisk få en app, der hjælper dig med at holde styr på din virksomhed på en overskuelig måde. Du kan læse mere om dette på www.kala.dk. Når du har det hele på en app, har du også muligheden for at holde styr på det hele, uanset hvor du er, og selvom du er på farten. En app kan nemlig benyttes på både telefonen og en tablet, hvilket derfor åbner op for nogle muligheder, der før i tiden ikke var tilgængelige.

Undgå rod

Noget andet, du kan gøre for at få mere orden i din hverdag og virksomheden, er at sørge for, at der ikke er alt for meget rod omkring dig. Rod kan nemlig forstyrre på rigtig mange måder – både fysisk og psykisk. Fysisk på den måde at der f.eks. er vigtige dokumenter, der bliver væk i alt rodet, eller at du ikke kan være der for rodet. Psykisk på den måde at du arbejder dårligt med rod omkring dig. Rigtig mange har dette problem, da rodet ender med at tage opmærksomheden fra den opgave, som man er i gang med. Der er altså mange grunde til, at du skal undgå at have rod omkring dig og da slet ikke for længe af gangen.

Måden, hvorpå du kan undgå rodet, er ved at sørge for, at der er rigelig med muligheder for at skabe systemer. Det kan være i form af opbevaringsplads som hylder, reoler og skabe, eller i form af sådan noget som mapper og brevbakker. Mulighederne er mange, bare du får det struktureret på en måde, der gør det hele meget mere overskueligt for dig.

Lyt til de ansatte

Hvis du ikke har en idé til en løsning i forbindelse med at få ryddet op i din virksomhed, kan du henvende dig til dine ansatte. Sommetider har de nogle klare ideer om, hvad det egentlig er, der går galt. De vil desuden også sætte pris på, at du henvender dig til dem og tager deres ord alvorlige.

Denne artikel er betalt og lavet i samarbejde med den nævnte hjemmeside(r) i artiklen.

Har du et ønske om, at kunne optimere de resultater, der opnås af dine ansatte, så er det vigtigt, at du giver dem et incitament for at arbejdere hårdere og mere dedikeret, så der produceres bedre resultater.

Det er noget, der kan gøres på flere måder, da du enten kan vælge pisk eller gulerod, men i langt de fleste tilfælde vil du opleve, at det giver bedst mening at give en gulerod ved godt arbejde – og det er der også rigtig mange firmaer, der har stor succes med.

Hvis du har et ønske om, at kunne forkæle dine medarbejdere med en gave eller en gode, så skal der ikke være nogen tvivl om, at du har et væld af valgmuligheder.

Der findes rigtig mange produkter, oplevelser og andet, du kan vælge at forkæle dine medarbejdere med, hvis de har gjort et godt stykke arbejde og du ønsker at motivere dem til at fortsætte i samme retning – derfor handler det også om, at vælge noget, der rammer plet hos hver enkelt person, så de sætter mest mulig pris på det.

Det behøver ikke at være omkostningstungt

Der er mange, der tror, at en løsning som denne vil vise sig at være meget omkostningstung. Det skal dog gøres klart, at det bestemt ikke forholder sig således. Du kan finde mange spændende gaver, der kan erhverves til en god pris – og særligt hvis mængden er større.

Det skal dog gøres klart, at ovenstående bestemt ikke er ensbetydende med, at du skal vælge den samme gave til alle dine ansatte, medmindre du har meget fokus på at gøre det nemt for dig selv. I stedet kan du med fordel vælge at se nærmere på hvad, der kunne tiltale hver enkelt medarbejder.

Selvfølgelig er ovenstående udelukkende noget, der er muligt i mindre virksomheder, hvor du har personligt kendskab til samtlige ansatte. Er dette ikke tilfældet, så bør du i stedet give dine ansatte en række valgmuligheder, så de selv kan vælge hvad, der tiltaler dem mest.

Hvis du er tom for idéer, så kunne det f.eks. være nogle nye, spændende produkter til køkkenet, noget beklædning fra en velkendt webshop eller derimod en mindre højttaler fra denne side: https://www.evermart.dk/hojtalere – som du nok har regnet ud, så er mulighederne rigtig mange.

Oplev hvordan gaver øger produktiviteten

Hvis det lykkedes dig at finde frem til en række gaver, der tiltaler dine medarbejdere og som dermed også gør dem glade, så kan du også være sikker på, at der vil forekomme et boost i den generelle produktivitet og effektivitet blandt dine ansatte – og det kommer både dig og virksomheden til gode.

Derfor er én af de absolut bedste investeringer, du kan gøre dig, at investere penge i dine medarbejderes glæde. Hvis de er glade og de er opmærksomme på, at ved god performance venter der sig en gave på den anden side af det hårde arbejde, så vil de være mere motiveret til at arbejde hårdt og dedikeret hver dag, de møder ind på arbejde.

Denne artikel er betalt og lavet i samarbejde med den nævnte hjemmeside(r) i artiklen.

For mange danske virksomheder handler det kort og godt om optimering – og dette kan opnås gennem flere forskellige tiltag, såsom softwareløsninger, der sikrer en optimal informationsstruktur eller via forskellige videreuddannelser. Når først hverdagen er skudt i gang, er der mange virksomheder, der har en tendens til at glemme alt om optimering og den daglige trivsel blandt medarbejderne. Der er altid nye tiltag, der kan blive gennemført, og som kan være med til at udvikle jeres virksomhed i en positiv retning.

Optimer deling af information og effektiviser arbejdsprocesserne på jeres arbejdsplads

Der er et enormt pres på danske moderne virksomheder nu til dags, når det gælder effektivisering af bl.a. den daglige drift samt optimering af medarbejdernes samlede tid. Derfor er det ganske essentielt, at en forretning oparbejder nogle smidige processer, som kan være med til at øge konkurrencedygtigheden. Denne effektivitet opstår, når samtlige medarbejdere i virksomheden ved, hvor de skal søge efter den relevante dokumentation og viden, og med den øgede mængde af materiale – herunder e-mails og dokumenter – som vi producerer hver eneste dag, er dette en kæmpe udfordring. Besøg www.intranote.dk og få hjælp til at smidiggøre jeres arbejdsprocesser, så I kan optimere delingen af al jeres information samt automatisere arbejdsgangene. De løsninger, du finder her, er nemme at integrere med jeres virksomheds nuværende softwaresystemer, og I vil derfor opleve en hurtig løsning, der matcher jeres individuelle ønsker og behov.

Hvad end I er en offentlig eller privat organisation, er der her masser af hjælp at hente, alt sammen med fokus på elektronisk dokumenthåndtering, optimering af arbejdsgange samt organisationers vidensdeling. Bliv inspireret af de mange muligheder, så I kan finde den rette løsning for jer.

Udvikl dine kompetencer som leder med en lederuddannelse

Foruden omfattende softwareløsninger, der vil kunne omsætte jeres interne viden i firmaet i ét samlet system, er det også ganske essentielt med videreuddannelser for bedst mulig optimering i virksomheden. Tag eksempelvis en lederuddannelse, hvor du kan lære at forbedre dine ledelseskompetencer samt bruge de evner, du har, og blive den bedste udgave af dig selv over for dine ansatte. Ledelsesarbejde er en proces, der aldrig stopper, hvad end du er ny eller har flere års erfaring. Det er derfor ganske essentielt, at man sørger for at få nye indspark samt blive udfordret med de rutiner og vaner, man praktiserer på sin nuværende arbejdsplads.

Ønsker du at styrke dine egenskaber og kompetencer som leder, vil en lederuddannelse uden tvivl være det oplagte valg for dig. Her får du rig mulighed for at uddybe dig og arbejde intensivt med dig selv samt med din rolle som leder. Der er stort set altid forbedringsmuligheder, lige gyldig hvor meget erfaring du end måtte have, og med dette kursus får du konkrete ledelses- samt kommunikationsværktøjer, som du vil kunne drage stor nytte af med det samme – tag en leder uddannelse. Du har desuden mulighed for at deltage i gratis foredrag hver måned på nær juli, så du kan lære en helt masse om bl.a. NLP Leder Practitioner.

Denne artikel er betalt og lavet i samarbejde med den nævnte hjemmeside(r) i artiklen.

Driver du en mindre virksomhed, så er der et par ting, som er vigtige at have i orden. Naturligvis afhænger rigtig meget af, hvilken type virksomhed der er tale om, men alligevel er der nogle fælles behov, som ofte overses. Et par af disse ting listes op her, og der følger desuden en lille forklaring på, hvorfor det er vigtigt.
Ønsker du desuden at starte en ny virksomhed op, så kan det også være en god idé at læse med her. På den måde får du en lille, men dog ikke fyldestgørende, liste over, hvad du bør huske. Emnerne er i småtingsafdelingen, men alligevel kan det være ærgerligt for virksomheden, hvis man overser dem.

Man er dårligt stillet uden en forsikring

Vidste du, at 18% af virksomhederne med 0-9 ansatte, altså næsten hver femte, står helt uden forsikring? Det lyder af meget, men alligevel er det en realitet. Det er naturligvis problematisk, men det sker hovedsageligt, fordi mindre og nystartede virksomheder enten glemmer det eller sparer det væk. Derudover tror mange virksomhedsejere, at privatforsikringen dækker. Det gør den bare ikke, og dermed er du dårligt stillet ved eksempelvis tyveri af udstyr.

Uden forsikring vil du heller ikke været forsikret mod tabt indtjening ved sygdom. Der kan derfor kun opfordres til, at du som chef i din mindre virksomhed husker forsikringen. Har man som mindre virksomhed endnu ikke tilknyttet sig en advokat, så vil det også være en god idé. Netop fordi de mindste virksomheder typisk har færrest ressourcer, så bliver de også hurtigt “den lille” i retslige sammenhænge.

Typen af virksomhed dikterer naturligvis, hvilke kompetencer din advokat bør have, men er du eksempelvis på udkig efter en advokat til virksomhedsoverdragelse af lægeklinikker eller lignende, så findes der denne advokat i Århus.

Komplet kontorpakke

Som nystartet virksomhed er kontorforsyninger noget af det, man nemt kan spare væk i starten. Men ret hurtigt vil du nok opdage, at alt lige fra frugtordning på det lille kontor til vand med logo og kaffe på kanden hurtigt bliver nødvendigt. Derfor er det også hurtigst og billigst i længden af finde en leverandør, som nemt og billigt forsyner virksomheden. Således kan du og dine kollegaer fokusere på det vigtige, nemlig virksomhedens fortsatte succes. Succesen kommer ikke uden kontorforsyninger, så klik her for en komplet leverandør.

Lidt marketing kommer man langt med

Uanset hvilken type virksomhed du har, så er marketing – selv for de helt små virksomheder – ganske essentielt for at opnå opmærksomhed i ens kundekreds. Marketing er især for mindre virksomheder noget af det sidste, man overvejer, fordi der er så meget andet i fokus.

Problemet er bare, at markederne ændrer sig hele tiden, uanset om du driver en B2B eller B2C-virksomhed. Vil du derfor undgå at komme i ujævnt føre grundet usete markeder eller ændringer i kundernes interesser, så bør du ganske tidligt finde hjælp til at styre din marketing. Det kan gøres helt simpelt, og flere bureauer tilbyder at leje en marketingsansvarlig, så udgiften er kortvarig men velanvendt.

Denne artikel er betalt og lavet i samarbejde med den nævnte hjemmeside(r) i artiklen.

Der er rigtig mange erhvervsdrivende, der naturligvis ønsker at holde deres omkostninger i bund, når de starter ud som selvstændige. Det er også ganske forståeligt, men der skal dog ikke herske nogen tvivl om, at der også er rigtig mange erhvervsdrivende, der ender med at spare på de forkerte steder. Hvis du f.eks. sender mange breve, så kan du vælge at spare penge på dine kuverter ved at se mere på emballage-shoppen.dk, hvor du kan handle til rigtig gode priser. Hvor du derimod ikke bør spare er i forhold til dit arbejdsområde, hvilket – med andre ord – betyder, at du ikke bør spare penge på dit kontor, hvor du har din daglige gang og ligeledes også laver meget af dit arbejde.

Derfor bør du ikke spare kontoret væk

Der er selvfølgelig rigtig mange gode muligheder for at arbejde hjemmefra og det er blandt én af de friheder, du får, hvis du vælger at blive selvstændig erhvervsdrivende, men selvom mange tror, at det er noget, der fungerer ganske fint for dem, så er der alt for mange forskellige typer af forstyrrelser, der betyder, at det er svært for dig at holde fokus på dit reelle arbejde. Hvis du bliver forstyrret flere gange om dagen, så er det også ensbetydende med, at du ikke har nemt ved at holde din produktivitet oppe, hvilket selvfølgelig også vil betyde, at du vil opleve, at du ikke får lavet nær så meget arbejde i løbet af dagen – og det betyder en mindre omsætning og indtjening.

Forøg din produktivitet med et kontorlokale

Langt de fleste nystartede vælger at afholde sig fra at leje et kontorlokale, da de ganske enkelt er af den opfattelse, at det er noget, der er for dyrt for dem. Faktum er dog, at der findes en lang række forskellige kontorlokaler rundt omkring i landet, som du har mulighed for at leje til en rigtig god pris. Hvis du f.eks. et bosat i Ballerup, så kan du vælge at se nærmere på World Trade Center Ballerup, der har kontor til leje her, hvor du samtidig også får muligheden for at sidde sammen med en lang række andre virksomheder og mindre erhvervsdrivende til dagligt. Det er selvfølgelig noget, der er med til at skabe en god synergi mellem de forskellige virksomheder, der sidder i bygningen.

Et kontorlokale tjener nemt sig selv hjem

Hvis du står med overvejelserne om, hvorvidt du skal vælge at leje et kontorlokale eller du derimod blot skal holde dig til at arbejde hjemmefra, så skal du naturligvis sørge for at tage med i dine overvejelser, at et sådant kontorlokale til hver en tid vil ende med at tjene sig selv hjem igen. Kontorlokaler kan findes i rigtig mange forskellige prisklasser, men der skal dog ikke være nogen tvivl om, at du selvfølgelig skal sørge for at finde et lokale, der stemmer overens med dit budget. Hvis du blot skal sidde selv, så kan du med fordel også vælge at nøjes med at leje en kontorplads, hvor du sidder i samme lokale med andre erhvervsdrivende.

Denne artikel er betalt og lavet i samarbejde med den nævnte hjemmeside(r) i artiklen.

Når man er selvstændig, er der mange elementer man nemt kommer til at forsømme på grund af manglende interesse, det kan være elementer såsom webhosting og revision. For de fleste selvstændige jager nye kunder, udvikler produkter og i dette workflow glemmer man nemt de mindre spændende elementer, som gør, at virksomheden fungerer.

Webhosting skal fungere som en stille partner

Uanset, hvilken type af virksomhed du har, er det essentielt, at du kan oplyse dine kunder om, hvad du laver, hvem du er, og hvad du kan tilbyde. For i denne interaktive alder kan man ikke komme udenom, at kunderne Googler en. For at hjemmesiden fungerer optimalt, er det vigtigt, at man har solid webhosting. Webhosting skal gerne fungere som en stille partner. Du skal ikke mærke til din webhosting i dagligdagen. Den skal blot være der og fungere. Din webhosting løsning skal selvfølgelig indeholde de ydelser og krav du har, men vigtigst af alt, den skal være nem at gå til.
Det er her mange selvstændige begår en klassisk fejl, når de vælger webhosting. Da det ikke er et udpræget sexet område, så vælger nogle selvstændige den første løsning de kommer forbi. Dette kan være en fatal fejl idet, at de ikke tillægger webhosting den værdi, som den potentielt har. For med den forkerte webhosting kan man risikere, at ens side bliver hacket, at ens hjemmeside er for langsom og at nødvendige tilretninger tager uhensigtsmæssigt lang tid. Så er du selvstændig og overvejer, hvilket selskab du skal have din hjemmeside hos så skal du klikke her.

Revisionen er nerven i firmaet

Mens webhosting er essentielt for, at firmaet fungerer udadtil, er revisionen essentielt for, at det fungerer internet. Din revisor sørger for, at dit regnskab bliver lavet i henhold til loven. Derudover sørger en revisor for at holde styr på, at din likviditet hele tiden er i orden, og du ikke går konkurs, fordi du kortvarigt mangler likviditet i firmaet. Ligesom med webhosting er revision et nødvendigt onde, som du ikke skal mærke til i dagligdagen. Den skal blot fungere hele tiden. Har du brug for en god stabil revisor så besøg revisionsfirmaet Brandtrevision de kan hjælpe dig med dine regnskaber og være en god finansielsparringspartner.
Så når du er selvstændig, er det vigtigt at have styr på de kedsommelige aspekter, som desværre er nødvendige for at have et firma, der fungerer. Det gode er, hvis du vælger gode samarbejdspartnere, så skal du kun bruge tid og kræfter på at finde dem, herefter klarere de tingene for dig, så du kan koncentrere dig om at få dit firma til at blive en succes.

Denne artikel er betalt og lavet i samarbejde med den nævnte hjemmeside(r) i artiklen.

Hvis du er virksomhedsejer, ved du, at det gælder om at gøre sin virksomhed så rentabel som mulig – det skal selvfølgelig kunne betale sig, rent økonomisk, at drive en virksomhed. Dog er det økonomiske aspekt ikke det eneste, der er vigtigt for at skabe en succesfuld virksomhed. En succesfuld virksomhed er også en god arbejdsplads. Hvordan arbejdspladsen fungerer, afspejler sig nemlig ofte i produktiviteten og effektiviteten – og derfor gælder det altså for virksomhedsejere om at skabe en så god arbejdsplads som muligt. Det kan være svært at gennemskue, hvordan man skaber en god arbejdsplads, men ofte er det faktisk ganske små ting, der skal til, for at få en god arbejdsplads og et godt arbejdsmiljø. Herunder kan du læse mere om, hvad du kan gøre for at skabe en bedre arbejdsplads – både for dig og dine medarbejdere.

Giv dine medarbejdere bedre pauser

Dine medarbejdere skal selvfølgelig have pauser, når de er på arbejde. Det er nødvendigt for, at de kan præstere optimalt, og det er nødvendigt for, at de er glade, når de er på arbejde. Du kan gøre flere ting for, at dine medarbejdere får nogle bedre pauser – først og fremmest kan du give dem gode forhold at holde pause i. En frokoststue, hvor dine medarbejdere kan gå hen i pausen, er et godt bud på, hvordan du kan give dine medarbejdere gode pauseforhold. Det er vigtigt, at dine medarbejdere ikke kommer til at bruge pauserne på at arbejde videre eller tjekke mails ved skrivebordet; en miljøændring er nødvendig for, at dine medarbejdere får nogle gode pauser – der er tiltrængt. Med en frokostordning kan du også forbedre dine medarbejderes pauser. Med en frokostordning slipper dine medarbejdere for at smøre og spise kedelige madpakker. God mad kan skabe glæde hos medarbejderne, ligesom det kan skabe et bedre sammenhold mellem medarbejderne, at de kan samles om frokosten hver dag i pausen. En frokostordning behøver ikke at være dyr – faktisk er mange villige til at noget af frokostordningen foregår med egenbetaling. Få frokostordning her – og gør arbejdsdagen bedre for dine medarbejdere.

Få styr på sikkerheden

Tryghed er essentielt for, at vi mennesker kan fungere optimalt – både på og uden for arbejdspladsen. Derfor er det vigtigt, at du får styr på sikkerheden. Med overvågnings- og alarmsystemer kan du skabe en mere sikker arbejdsplads. Således kan dine medarbejdere føle sig trygge, når de går på arbejde – og du kan sove trygt om natten velvidende, at din virksomhed og dine aktiver er i sikkerhed, selvom du ligger trygt i din seng. På www.telesikring.dk kan du læse mere om, hvordan alarmsystemer kan optimere sikkerheden på arbejdspladsen. En sikker arbejdsplads er altså vigtig for dig og dine medarbejdere – Derfor: få styr på sikkerheden.
Du kan gøre mange ting for at skabe en bedre arbejdsplads – men én ting er sikkert: Hvis du skaber en god arbejdsplads, vil dine medarbejdere være mere effektive. Du vil altså opleve, at en bedre arbejdsplads kan gøre din virksomhed mere succesfuld.