, ,

Få et bedre overblik over din håndværkerforretning

Der skal bestemt ikke være nogen tvivl om, at du som forretningsdrivende har rigtig mange ting, du skal sørge for at holde styr på. Der findes dog typer af virksomheder, der er nemmere at administrere end andre, mens det ligeledes også skal gøres klart, at virksomheder med mange ansatte og mange opgaver i pipeline oftest er vanskeligere at skulle administrere.

Hvis du driver en form for håndværkerforretning, så er du med garanti også klar over, at det er vigtigt, at du sørger for at have et rigtig godt overblik over hele din forretning. Hvad du dog nok også er klar over er, at det ikke altid er det nemmeste at kunne bibeholde et overblik – særligt ikke hvis der er tale om en større forretning.

Derfor er et godt overblik essentielt for din forretning

Det skal ikke være nogen hemmelighed, at der er op til flere årsager til hvorfor, det er særdeles vigtigt, at du sørger for at have et godt overblik over din forretning – og hvorfor det særligt er noget, der er essentielt for dig, der driver en form for håndværkerforretning. Derfor skal der heller ikke være nogen tvivl om, at et godt overblik er vitalt for din forretnings fremgang.

Hvis ikke du har et godt overblik over din forretning, så kan der ende med at opstå fejltagelser og mangler, der i sidste ende kan mærkes på bundlinjen. Har du derimod et solidt overblik, så har du også bedre forudsætninger for at planlægge og strukturere på en sådan vis, at du er garanteret, at det vil give dig et bedre afkast end det er tilfældet med en uorganiseret forretning.

Hvordan får jeg et overblik over min forretning?

Langt de fleste virksomheder benytter sig i dag af en lang række forskellige typer af software i deres dagligdag. Der bliver blandt andet brugt software til regnskab og bogføring, fakturering, kvalitetssikring, planlægning og strukturering, ordrehåndtering og meget, meget andet. Det er med garanti også noget, du kan genkende fra din egen forretning, hvis du driver en form for håndværkerfirma til dagligt.

Har du et ønske om, at kunne få et bedre overblik over din forretning, så kræver det at du har styr på al den data og information, der er indtastet i dit software. Hele din forretning er bygget op omkring det software, du benytter dig af til dagligt, hvorfor det er essentielt, at det ikke er et punkt, du går på kompromis med.

Saml det hele i ét software

Det vil være en oplagt idé at samle alle dine aktiviteter i ét stykke software. Ved at gøre dette, så er du garanteret, at du ikke spilder din tid på at indtaste samme data i flere forskellige programmer, men du er samtidig også sikret, at du dermed kan opnå synergier mellem de forskellige indtastninger.

Ved at bruge et stykke software som f.eks. E-Komplet, så har du blandt andet rig mulighed for at gøre brug af dine ansattes indberettede timer til at fakturere dine forskellige kunder – og samtidig kan du også opnå rigtig mange andre synergier med et samlet setup.

,

Find en butik, der kan alt inden for elektronik

Når man som forbruger skal købe forskellige former for elektroniske varer, kan det virke uoverskueligt at surfe rundt på mange hjemmesider for at finde de forskellige ting, man skal bruge til den bedste og billigste pris i forhold til kvalitet. Ved at klikke her kan man på én og samme webadresse finde alt, hvad man har brug for – lige fra de mindste ting til din PC og op til store 55” store tv-skærme.

Når man i den travle hverdag pludselig står med en gammel vaskemaskine, som ikke vil fungere mere, og vasketøjskurven er fyldt til randen, så ligger redningen hos Power, som kan levere en ny vaskemaskine på ganske få dage. ”Du får varen leveret og monteret på den dag og den tid, der passer dig. Chaufføren vil ringe til dig og aftale dato og tid for monteringen. Varen bæres op og monteres, og montøren tager emballagen med retur.” Nemmere kan det ganske enkelt ikke blive.

Denne fantastiske service glæder også alle de øvrige varer – f.eks. kan monteringen og indstilling af et fremragende UHD TV, der giver en unik billed- og lydoplevelse, være en stor hjælp for mange kunder. Det kan jo også være, at du vil have det nye TV monteret på væggen – så kommer de kompetente medarbejdere og gør dette, når han afleverer TV’et i din bolig.

Daglige forbrugsgoder kan hurtigt bestilles over nettet

Opdager du om morgenen, inden du tager på arbejde, at dit strygejern ikke virker, så kan du med få klik på denne hjemmeside bestille og samtidig få lagt et helt nyt dampstrygejern klar, som du så kan afhente på vej hjem fra arbejde. Denne hurtige og nemme service gælder alle varer, og det giver dig minimum besvær og gør, at du aldrig står og mangler noget i længere tid. Så hvis du vil være sikker på at spare en masse tid og være sikker på at finde de bedste elektroniske produkter, så er det en rigtig god ide at besøge siden. Det er muligt at finde alt til både husholdningen, men også alt til virksomhedens kontorer, indenfor elektronik. Den bedste kvalitet og den nemmeste måde at erhverve sig disse elektroniske produkter på er helt klart at bestille over nettet. Dermed er man sikker på gode service!

Fragtfri levering er en af de mest populære muligheder

Du har rigtig mange muligheder, når du handler i Power, for at få dine varer bragt hjem. Varer under 20 kg ville du kunne afhente inden for højst en uge på det nærmeste posthus. Har du ikke mulighed for at afhente pakken på dit posthus, kan den afleveres hjemme hos dig mod et lille gebyr. Det samme gælder, når du gerne vil have fragtet dine varer helt op i lejligheden på f.eks. 5. sal, når du gerne vil have dit nyerhvervede køb monteret eller af med det gamle, der er gået i stykker – chaufføren klarer det hele og sørger for, at såvel emballage og gamle udtjente genstande bliver kørt til genbrugspladsen.

, , ,

Webhosting og revision – nødvendigt onde når man driver virksomhed

Når man er selvstændig, er der mange elementer man nemt kommer til at forsømme på grund af manglende interesse, det kan være elementer såsom webhosting og revision. For de fleste selvstændige jager nye kunder, udvikler produkter og i dette workflow glemmer man nemt de mindre spændende elementer, som gør, at virksomheden fungerer.

Webhosting skal fungere som en stille partner

Uanset, hvilken type af virksomhed du har, er det essentielt, at du kan oplyse dine kunder om, hvad du laver, hvem du er, og hvad du kan tilbyde. For i denne interaktive alder kan man ikke komme udenom, at kunderne Googler en. For at hjemmesiden fungerer optimalt, er det vigtigt, at man har solid webhosting. Webhosting skal gerne fungere som en stille partner. Du skal ikke mærke til din webhosting i dagligdagen. Den skal blot være der og fungere. Din webhosting løsning skal selvfølgelig indeholde de ydelser og krav du har, men vigtigst af alt, den skal være nem at gå til.
Det er her mange selvstændige begår en klassisk fejl, når de vælger webhosting. Da det ikke er et udpræget sexet område, så vælger nogle selvstændige den første løsning de kommer forbi. Dette kan være en fatal fejl idet, at de ikke tillægger webhosting den værdi, som den potentielt har. For med den forkerte webhosting kan man risikere, at ens side bliver hacket, at ens hjemmeside er for langsom og at nødvendige tilretninger tager uhensigtsmæssigt lang tid. Så er du selvstændig og overvejer, hvilket selskab du skal have din hjemmeside hos så skal du klikke her.

Revisionen er nerven i firmaet

Mens webhosting er essentielt for, at firmaet fungerer udadtil, er revisionen essentielt for, at det fungerer internet. Din revisor sørger for, at dit regnskab bliver lavet i henhold til loven. Derudover sørger en revisor for at holde styr på, at din likviditet hele tiden er i orden, og du ikke går konkurs, fordi du kortvarigt mangler likviditet i firmaet. Ligesom med webhosting er revision et nødvendigt onde, som du ikke skal mærke til i dagligdagen. Den skal blot fungere hele tiden. Har du brug for en god stabil revisor så besøg revisionsfirmaet Brandtrevision de kan hjælpe dig med dine regnskaber og være en god finansielsparringspartner.
Så når du er selvstændig, er det vigtigt at have styr på de kedsommelige aspekter, som desværre er nødvendige for at have et firma, der fungerer. Det gode er, hvis du vælger gode samarbejdspartnere, så skal du kun bruge tid og kræfter på at finde dem, herefter klarere de tingene for dig, så du kan koncentrere dig om at få dit firma til at blive en succes.

, , , , , ,

Skab en bedre arbejdsplads og få en bedre virksomhed

Hvis du er virksomhedsejer, ved du, at det gælder om at gøre sin virksomhed så rentabel som mulig – det skal selvfølgelig kunne betale sig, rent økonomisk, at drive en virksomhed. Dog er det økonomiske aspekt ikke det eneste, der er vigtigt for at skabe en succesfuld virksomhed. En succesfuld virksomhed er også en god arbejdsplads. Hvordan arbejdspladsen fungerer, afspejler sig nemlig ofte i produktiviteten og effektiviteten – og derfor gælder det altså for virksomhedsejere om at skabe en så god arbejdsplads som muligt. Det kan være svært at gennemskue, hvordan man skaber en god arbejdsplads, men ofte er det faktisk ganske små ting, der skal til, for at få en god arbejdsplads og et godt arbejdsmiljø. Herunder kan du læse mere om, hvad du kan gøre for at skabe en bedre arbejdsplads – både for dig og dine medarbejdere.

Giv dine medarbejdere bedre pauser

Dine medarbejdere skal selvfølgelig have pauser, når de er på arbejde. Det er nødvendigt for, at de kan præstere optimalt, og det er nødvendigt for, at de er glade, når de er på arbejde. Du kan gøre flere ting for, at dine medarbejdere får nogle bedre pauser – først og fremmest kan du give dem gode forhold at holde pause i. En frokoststue, hvor dine medarbejdere kan gå hen i pausen, er et godt bud på, hvordan du kan give dine medarbejdere gode pauseforhold. Det er vigtigt, at dine medarbejdere ikke kommer til at bruge pauserne på at arbejde videre eller tjekke mails ved skrivebordet; en miljøændring er nødvendig for, at dine medarbejdere får nogle gode pauser – der er tiltrængt. Med en frokostordning kan du også forbedre dine medarbejderes pauser. Med en frokostordning slipper dine medarbejdere for at smøre og spise kedelige madpakker. God mad kan skabe glæde hos medarbejderne, ligesom det kan skabe et bedre sammenhold mellem medarbejderne, at de kan samles om frokosten hver dag i pausen. En frokostordning behøver ikke at være dyr – faktisk er mange villige til at noget af frokostordningen foregår med egenbetaling. Få frokostordning her – og gør arbejdsdagen bedre for dine medarbejdere.

Få styr på sikkerheden

Tryghed er essentielt for, at vi mennesker kan fungere optimalt – både på og uden for arbejdspladsen. Derfor er det vigtigt, at du får styr på sikkerheden. Med overvågnings- og alarmsystemer kan du skabe en mere sikker arbejdsplads. Således kan dine medarbejdere føle sig trygge, når de går på arbejde – og du kan sove trygt om natten velvidende, at din virksomhed og dine aktiver er i sikkerhed, selvom du ligger trygt i din seng. På www.telesikring.dk kan du læse mere om, hvordan alarmsystemer kan optimere sikkerheden på arbejdspladsen. En sikker arbejdsplads er altså vigtig for dig og dine medarbejdere – Derfor: få styr på sikkerheden.
Du kan gøre mange ting for at skabe en bedre arbejdsplads – men én ting er sikkert: Hvis du skaber en god arbejdsplads, vil dine medarbejdere være mere effektive. Du vil altså opleve, at en bedre arbejdsplads kan gøre din virksomhed mere succesfuld.

,

Få et godt SEO tilbud fra en ekspert

Få et godt tilbud fra en SEO ekspert

SEO er blevet et buzzword inden for online markedsføring – et buzzword som blot får større og større opmærksomhed. Din udfordring er at være synlig der, hvor dine kunder søger efter dit produkt eller din ydelse – via diverse søgemaskiner.

Vi kan til hver en tid udarbejde et SEO tilbud til dig, hvis du ønsker at blive klogere på, hvad vi kan hjælpe dig og din virksomhed med. Dit uforpligtende tilbud vil aldrig være mere end én mail eller ét opkald væk.

Få et skræddersyet SEO tilbud

FirstSEO har efterhånden hjulpet rigtigt mange virksomheder med online markedsføring – bestående af både små- og store virksomheder. Vi er forstående over for, at en virksomheds budget til markedsføring kan variere markant, hvilket vi naturligvis tager hensyn til.

Det betyder med andre ord, at du skal være mere end velkommen til at kontakte, uanset om du repræsenterer en større eller mindre virksomhed. Vi arbejder hårdt på at levere de bedste resultater hver eneste gang – hvad end virksomheden er stor eller lille – eller om der er tale om den ene eller anden branche.

Vi sørger altid for, at du modtager et skræddersyet SEO tilbud. Der er vel at bemærke tale om et tilbud, der er blevet udarbejdet med udgangspunkt i dine personlige ønsker. Vi tager typisk en forudgående samtale via telefon eller mail, før vi udarbejder et tilbud. I den anledning tager vi bl.a. en snak om følgende:

  • Dine målsætninger
  • Dit budget
  • Dine forventninger
  • Dine fokuspunkter

Når vi har klarlagt ovenstående, vil vi have de nødvendige forudsætninger for at udarbejde et tilbud, som med al sandsynlighed vil stemme overens med dine ønsker. I modsætning til mange konkurrerende virksomheder, har vi fravalgt at sende standardiserede tilbud.

Attraktive tilbud på SEO – Høj gennemsigtighed og ingen binding

Vi udarbejder og sender udelukkende attraktive tilbud på SEO, som vil fange enhver virksomhedsejers interesse. Alle tilbud bliver udarbejdet med høj grundighed og faglighed, da vi ønsker, at vores tilbud skal være fordelagtige.

Ydermere kan du forvente, at vores tilbud bærer præg af høj gennemsigtighed. Det er let at gennemskue vores tilbud, og du kan være sikker på, at der ikke er en masse vigtige betingelser, der er blevet noteret med småt. Således kan du være helt tryg, da der ikke vil forekomme luskede gebyrer eller ekstra omkostninger. Har du spørgsmål til det tilsendte tilbud, kan du altid kontakte os. Der kan f.eks. være visse fagbegreber, der kan være nødvendige at uddybe.

Takker du ja til vores SEO tilbud, kan du desuden glæde dig over, at der ikke er nogen binding. Selvom du indgår et samarbejde med os, er det ikke ensbetydende med, at du ikke kan stoppe samarbejdet på et senere tidspunkt – hvis du imod forventning ønsker det.

Indhent et uforpligtende SEO tilbud

Vi kan stå hundrede procent inden for alle vores ydelser. Vi beskæftiger kompetente fagfolk, som har arbejdet med de forskellige discipliner i mange år. Du kan dermed opnå fuld tryghed ved at samarbejde med os, da vi arbejder målrettet på at indfri dine forventninger.

Det er ganske simpelt at indhente et SEO tilbud. Det eneste du skal foretage dig er at kontakte os pr. telefon eller mail. Du kan selvfølgelig også vælge at udfylde vores kontaktformular, hvor vi vil sørge for at kontakte dig så hurtigt som muligt.

Som bekendt er det hundrede procent uforpligtende at få udarbejdet et SEO tilbud. Lever tilbuddet ikke op til dine forventninger, er du i din frie ret til at takke nej. Du løber altså ingen risiko ved at bede om et tilbud, som vi glædeligt udarbejder til dig. Vi bestræber os på at sammensætte et tilbud så hurtigt som muligt.

,

Derfor skal du vælge UnoEuro + rabatkode

Brug rabatkode hos UnoEuro og spar penge

Jeg har igennem årene nok købt omkring 20 webhoteller hos UnoEuro. Jeg har nemlig hostet og opsat hjemmesider som denne i WordPress på UnoEuros billigste plan til cirka 10 kroner om måneden. Dette omhandler både hjemmesider, domæner samt hosting af emails.

Jeg har været rigtig glad for at de har lagt grundlag for nogle af min internetforretninger og i nogle tilfælde med stor succes. Der er et par faktorer som i min bog gør dem til den perfekte webhoteludbyder til mine projekter. Deres pris på Bronze webhotellet er utrolig billig og du får rigtig meget for penge, hvis du altså ikke skal hoste en stor webshop. Da jeg primært arbejder med mindre hjemmesider og ofte kørende på WordPress, så har størrelsen af deres webhosting ikke være noget problem eller sat begrænsninger for min vækst. Det er dog ikke blot deres pris som er rigtig god, derimod så er der simple og meget brugervenlige platform suveræn. De to faktorer har for mig været de afhænger og hvad der i min bog gør dem til Danmarks bedste webhoteludbyder.

En UnoEuro rabatkode du kan bruge

Da jeg varmt kan anbefale dem, så vil jeg rigtig gerne tilbyde dig samme fantastiske oplevelse som jeg har haft. Jeg kan nemlig som eksisterende kunde, få muligheden for at give nye kunder (dig) hele tre måneders gratis webhotel. Det sker i form af en UnoEuro rabatkode som du kan benytte når du køber dit første produkt hos dem. Kuponkoden indtastet i en felt i en af de sidste bestillingstrin og du kan få betalingen se at de 3 måneders ekstra webhosting er blevet tilføjet. Det vil altså sige, at der ikke er tale om 3 måneder fra 0 til 3, men derimod bliver de tre lagt over i dit køb. Her er rabatkoden som du skal bruge: GT5YFE.

Nu tænker du nok “Hvad får du ud af det?”. Jo, hver gang en af jer brug rabatkoden som er unik, så får jeg en måneders gratis webhotel tilføjet dit lige præcis denne hjemmeside, rv13.dk. Der er dermed en win win for os begge.

Derfor er UnoEuro også perfekt til dig

UnoEuro tager dagligt backup af alt og alles webhoteller, hvilket kan være en livredder skulle man løber ind problemer med sin hjemmeside. Det er uvist om de tager et gebyr for det – man kunne godt forestille sig at der er en lille gebyr når man skal have restored fra en backup. Så det kan redde dit liv hvis du ikke selv har opsat backup og så er det vel også fair at de tillader sig at tage lidt penge for det.

WordPress logoYdermere så har de mange brugbare værktøjer som gør livet som webmaster nemmere. For eksempel opsætning af SSL/HTTPS kan gøres direkte fra kontrolpanelet og med meget få klik. Det gøres under Kontrolpanel, Administration, HTTPS beskyttelse og koster ikke ret meget. Du kan se at selv denne hjemmeside bruger https som gør at hjemmesiden er mere sikker at bruge. Installering af systemer er også nemt og kan gøres direkte fra samme kontrolpanel. Installering af WordPress kan findes under tabben som hedder 1-Click.

Der er nogle situationer hvor UnoEuro Bronze ikke er den bedste webhotel for dig.  Som jeg nævnte tidligere i dette indlæg, så er det rigtig godt til blogs, personlige hjemmesider eller lignende. Dermed er det altså ikke velegnet til webshops eller video-hjemmesider som kræver rigtig meget serverkraft. Skal du bruge flere serverressourcer, så kan du uden tvivl få fat i deres største løsning som hedder Pro. Det er en del dyrere men man kan så også se frem til et dobbelt så hurtigt webhotel. Min rabatkode virker også til denne webhostingløsning så den kan du stadig benytte.