, , ,

Miniguide til at finde det rette webbureau

At finde det rette webbureau er ofte lettere sagt end gjort. Alene i vores lille land er der flere tusinde firmaer, som beskæftiger sig med programmering, udvikling og markedsføring af den ene eller anden art. Mange af firmaerne består af enkeltmandsvirksomheder, men der findes også firmaer med 20, 200 og 500 medarbejdere. Det sikre valg burde måske være at gå til et stort bureau, men det er langt fra altid den ideelle løsning. Dette skal vi nok komme yderligere ind på i denne miniguide.

Vælg dansk

I princippet skal du ikke vælge et dansk webbureau. Ønsker du at spare penge, kan du sagtens sende dine opgaver til Indien, Kina eller et helt tredje sted, hvor du kan få løst dine opgaver til næsten ingen penge. Selvom muligheden for at spare penge helt sikkert trækker i dig, så anbefaler vi dig at slå koldt vand i blodet, inden du hopper lige i fælden. Der er nemlig stor risiko forbundet med at vælge et udenlandsk bureau – i hvert fald hvis man ikke tager sig nogle forholdsregler.

Der er mange gode grunde til at vælge et dansk webbureau. Nogle af grundene har vi listet op nedenfor:

  • Du støtter dansk iværksætteri og dansk erhverv (god karma)
  • Du undgår sprogbarriere
  • Du er som udgangspunkt sikret høj kvalitet
  • Du skal ikke bekymre dig om tidszoner
  • Du er beskyttet af dansk lovgivning (kan være en fordel i mange sager)

Morning Train Technologies ApS – dansk WordPress webbureau – hører til blandt de mange danske webbureauer med flere års erfaring. Dette firma beskæftiger sig ikke kun med WordPress, men også en række andre platforme. Firmaet er 100 % dansk og har base i både Odense, Aarhus og København. Her er der altså rig mulighed for at støtte et dansk firma.

Kig på referencer og udtalelser

Du løber en kæmpe risiko ved at vælge et firma, som hverken kan fremvise referencer eller udtalelser. Uden referencer og udtalelser har du nemlig svært ved at vurdere, hvad de kan, inden du hyrer dem. Ethvert firma med mange års erfaring vil med stolthed kunne vise en række cases frem, hvorfor du bør løbe langt væk, hvis et webbureau nægter at præsentere dig for deres referencer.

Har firmaet ingen udtalelser på deres hjemmeside, så kan du smutte forbi trustpilot.dk, hvor der sandsynligvis ligger en håndfuld anmeldelser. Disse kan du med god grund læse eller som minimum skimme, så du har en idé om, hvilket ry firmaet har i branchen.

,

GPS plantning vinder frem: Derfor er det så populært

GPS platning blivere mere og mere populært

Især inden for landbrugsfaget har internettet og teknologien vundet stor indpas – og udviklingen fortsætter i hastig fart. Det kan nemlig gøre rigtig mange processer betydeligt lettere, billigere og mere effektive. Det er GPS plantning et oplagt eksempel på. GPS plantning dækker ganske kort over en speciel måde at plante planter på. Så er det i bund og grund mindre vigtigt, om det er løvtræer i en plantage, juletræer eller planter i et landbrugsøjemed. Alt dette bliver, som det også fremgår af navnet, gjort ved hjælp af GPS.

Fordelene ved GPS plantning

Plantning vha. GPS giver en hel række af fordele, som kan være afgørende for landmanden eller producenten af juletræer. Først og fremmest muliggør det, at man får placeret planterne 100 % nøjagtigt med en meget lille fejlmargen. Dette er særligt fordelagtigt for juletræsproducenter eller plantageejere, der på den måde kan få flest mulige træer på et givent areal. Derudover sikrer man også, at for eksempel juletræerne har lige præcis den plads, de har brug for. På den måde kan man mindske mængden af juletræer, der kasseres eller sælges billigere, fordi de er deforme eller på anden vis har mistet værdi.

De meget lige rækker, som plantningen også medfører, betyder desuden, at det er betragteligt nemmere at holde planterne rene, fordi man kan køre med maskiner eller andet imellem rækkerne. Det spås desuden, at man i fremtiden vil kunne bruge den meget præcise placering af planterne til at gøde og sprøjte efter, så man på den måde kan mindske brugen af de dyre sprøjtemidler.

Sådan foregår GPS plantning

GPS plantning er, i sagens natur, en ret kompleks proces. Skal den forklares i meget korte træk, kan det dog siges, at den bliver udført ligesom når man planter normalt. Forskellen er bare den GPS, som plantemaskinen er tilkoblet. Denne har nemlig en reference et sted på arealet og kan derudfra fortælle maskinen nøjagtigt, hvor der skal plantes med en ganske lille fejlmargen. Dette forudsætter dog selvfølgelig, at arealet er fast og fladt.

Hvis du som virksomhedsejer kunne have interesse i GPS plantning, så er der heldigvis allerede en del danske firmaer, som er godt i gang med at udbyde denne service. I den sammenhæng bør du dog være opmærksom på, at GPS plantning ofte bliver en smule dyrere, end hvis man plantede normalt. I det lange løb vil det dog tit og ofte ende med at blive billigere, da det er nemmere at vedligeholde, og planterne kan sælges for mere.

,

Sådan planlægger du din kommende butiksåbning

Få billig emballage til din butik

Det er altid spændende at skulle slå dørene op for ens nye butik efter mange måneders hårdt arbejde. Er du den heldige ejer af en skøn butik, så kender du med garanti følelsen af at byde nye kunder velkomne på den første åbningsdag. Hvis du er en af dem, der på nuværende tidspunkt sidder midt i et stort planlægningsarbejde omkring åbningen af din nye butik, så kan dette skriv med garanti give dig en masse god inspiration.

Tag højde for de praktiske faktorer

Når man åbner en ny butik for første gang, så skal alle elementerne helst være på plads. Dette kan for eksempel være alt fra indretningen af butikslokalet til poserne, som kunderne får deres nyindkøbte varer ned i.

Når du skal indrette dit helt eget butikslokale, så husk altid på, at du må være tro mod den type af varer, som du sælger. Er dette for eksempel kunsthåndværk, så sørg for, at indretningen er præget af din helt egen personlige stil inden for det givne håndværk. Sælger du derimod tøj, så er det vigtigt, at indretningen giver et godt førstehåndsindtryk af, hvilken stil du prøver at sælge dine kunder. Tager vi et andet praktisk eksempel; nemlig poserne, som kunderne skal bære deres varer i, så gør det ikke noget, at du har tænkt lidt over, hvilket signal disse poser skal sende. Det lyder som en fjollet detalje, men du skal huske på, at når kunderne går fra din butik med denne pose, så skal den gerne udtrykke, hvilken butik den kommer fra. Hvis du har brug for inspiration til, hvilken type pose du kan tilbyde dine kunder, så kan du se stort udvalg af emballage ved at følge linket.

Forkæl dine første kunder

På selve åbningsdagen kan du lade dine første kunder vide, at det er en særlig dag. Dette kan du gøre ved at tilbyde et glas dejlige bobler og / eller måske sætte nogle snacks i form af chokolade og nødder frem. Denne gestus lader kunderne vide, at du er seriøs omkring denne butik og værdsætter deres interesse for din butik.

Hvis du vil sørge for, at dine familiemedlemmer og venner får lov at se butikken før alle andre, så kan du også overveje at arrangere en særlig åbningsfest for dem. Dette kunne for eksempel være i ugen op til den officielle åbningsdag. Til denne særlige åbningsfest for familie og venner kan du servere små appetitvækkere og et glas dejlige bobler, så I alle kan fejre denne særlige begivenhed.

Derfor booker danskerne rejser på nettet

Book din rejse på nettet

Rejsebranchen er én af de brancher, der har gennemlevet en stor udvikling i takt med internettets udbredelse. Før var det kutyme, at man ringede til eller dukkede op hos et rejsebureau efter at have fundet en ideel rejse i et katalog.

Sådan forholder det sig ikke just i dag. I dag starter og færdiggøres samtlige rejsebestillinger på internettet. Det er end ikke altid, at bestillingen sker direkte via rejsebureauet, eftersom der findes talrige værktøjer til formålet.

Derfor er det kun naturligt, at danskerne bestiller deres rejser på nettet. Årsagerne til dette kan variere, men det er et klart faktum, at internetbestillinger står for hovedparten af danskernes rejsebestillinger, herunder bestilling af fly og hotel.

Tidsbesparelse er en essentiel faktor

Danskerne har generelt en travl hverdag. Derfor er kun de færreste i stand til at allokere flere timer af deres hverdag til at søge efter rejser. Af selvsamme grund foretrækker de fleste at surfe via internettet, eftersom det er en både effektiv og tidsbesparende løsning.

Nettet svømmer i effektive værktøjer og søgemaskiner med mulighed for filtrering ned til mindste detalje. Hvis blot du har et godt billede af, hvilken type rejse du er på udkig efter, kan du hurtigt finde den givne rejse via en søgemaskine.

De fleste rejsesøgemaskiner er sofistikerede og veludviklede til den grad, at det er muligt at bestille din rejse via en mobil. I al sin enkelthed kan du hive mobilen op af lommen og bestille din sommerferie i toget på vej hjem fra arbejde.

Markant større udvalg af rejser

Det er ikke blot en hurtigere bestillingsproces, der gør udslaget for, at danskerne bestiller rejser på nettet. Det kraftigt stigende udvalg er naturligvis også en betydningsfuld faktor, da dette medfører, at internettet byder på rejser for alle.

Internettet danner base for en lang række moderne værktøjer og platforme, der præsenterer et udvalg af rejser fra flere udbydere på én platform. Det medfører, at du hurtigt og bekvemt kan skabe det nødvendige overblik over mulighederne.

Der findes tilmed udbydere, der skræddersyer din rejse. Det inkluderer blandt andet www.findminrejse.dk, som du blot kan overlade hele processen til, mens du kan koncentrere dig om dit arbejde, familie og hverdag. Denne mulighed kan du med fordel gribe, hvis du har et brændende ønske om at frigøre værdifuld tid i din hverdag. Det handler om at bruge døgnets vågne timer på så fornuftig vis som muligt. Spørgsmålet er så bare, hvad du prioriterer højest.

Der er ofte penge at spare

Sidste nævneværdige årsag til danskernes tiltagende lyst til at handle rejser og oplevelser på nettet handler om muligheden for at spare penge.

Man kan nemlig ofte finde gode tilbud på fly og hotel på nettet. De helt store besparelser finder man ved at sammenligne priser på alle rejserelaterede ydelser. Det gælder ikke kun fly og hotel, men også billeje, busture og meget mere. Du kan formentlig spare en del penge ved at gå direkte til rejseudbyderen i stedet for at gå gennem flere mellemled. Undersøg derfor, om den givne virksomhed er et reelt rejsebureau eller blot et fordyrende mellemled. Det kan nemlig have en stor økonomisk betydning.

, ,

Fem nemme måder at forbedre virksomheden

Denne artikel er betalt og lavet i samarbejde med den nævnte hjemmeside(r) i artiklen.

I mange virksomheder kan ting godt komme til at stå lidt stille. Kommer det til at ske, kan det være fordi, man er blevet en smule mindre ambitiøs, og det kan måske betyde, at virksomheden går i stå eller ligefrem går tilbage. Derfor bør man altid bestræbe sig på at forbedre sig hver eneste dag.

Det er selvfølgelig en proces, som er nemmere sagt end gjort, og det kræver snilde og klogskab – og en masse hårdt arbejde – hvis man skal forbedre sig hele tiden. Men der er en række områder, hvorpå man kan holde sig selv i gang. Og det kigger vi nærmere på nedenfor.

Vær opmærksom på faresignaler

Det er måske lidt nemt at sige, men det er faktisk vældig vigtigt, at man altid tænker over, om der er faresignaler i virksomheden. Når det kommer til udvikling, kan det eksempelvis handle om, at medarbejderne virker ugidelige eller ligeglade, eller at folk ikke virker som om, de tror på projektet. Er denne del ved at skride, er det vigtigt at få italesat problemer og forhåbentlig få dem løst hurtigst muligt. Det handler om, at man aldrig kommer så langt ud, at tingene ikke kan rettes op igen.
Faresignaler kan også handle om, at indtjeningen bliver mindre, og man derfor ikke tjener nær så meget på sine produkter. Her bør man selvfølgelig undersøge lidt nærmere, hvor udviklingen måske er sådan.

Styr på tiden

I en virksomhed er det vigtigt at vide, hvad medarbejderne laver, og hvor effektive de er. Det behøver ikke handle om, at man holder strengt øje med dem, så de ingen frihed har, men det kan godt handle om, at de ved, at man holder øje med, hvad de laver. Derfor kan tidsregistrering i en virksomhed faktisk sagtens vise sig at være en ret fornuftig idé.
Dette kan fås gennem virksomheder, som har specialiseret sig i den slags, og i mange tilfælde er det et rigtig nemt system at monitorere, som samtidig er smart for begge parter. Find tidsregistrering her og vær sikker på et nemt og sikkert system, som virker.

De rigtige støtter

Som virksomhed skal man være medlem af diverse foreninger og organisationer, så man har nogle organisationer bag sig, som kan hjælpe i pressede situationer. Man bør også kende til relevante interesseorganisationer, som kan tale ens sag, hvis der er tvivlsspørgsmål, eller det handler om PR. Det gælder eksempelvis, hvis man har en fødevarevirksomhed, hvor eksempelvis certificeringsorganisationer kan stå bag, hvis der er problemer.
Hos SMV fødevarer går man op i at støtte interesserne for disse virksomheder, og de gør generelt et stort stykke arbejde i den forbindelse. Besøg siden her og få et indblik i deres arbejde.

Få tilfældigheder

Det handler ofte om at skabe så få tilfældigheder som muligt, hvis man vil have fremgang. Man skal ikke bare lade skæbnen være op til held, for hvis man dygtiggør sig, kommer held eller uheld måske slet ikke ind i billedet. Hav derfor den indstilling, at du selv kan gøre noget ved tingene.
Innovation
I den forbindelse bør man øve sig i at tænke innovativt. Kan man tænke ud af boksen, når tingene bliver svære, har man også bedre chancer for at kunne håndtere pressede situationer undervejs.

, , ,

3 ting dit ordrestyringssystem skal kunne

Denne artikel er betalt og lavet i samarbejde med den nævnte hjemmeside(r) i artiklen.

Ordrestyring er ikke altid så nemt, som det måske lyder. Det ved du også allerede, hvis du tidligere har haft stiftet bekendtskab med den del af salgsarbejdet i din organisation. For ordrestyring er ikke kun at skaffe dine ordrer; det er også at samle sig et overblik over dine nuværende kunder, nye kunder, økonomien. Alt i alt handler ordrestyring helt essentielt set om effektivitet og overblik. Giver dit nuværende system dig dette?

Hvis ikke, så læser du med det rette sted. Herunder giver dig nemlig 3 elementer i dit ordrestyringssystem, som bør fremstå som værende helt essentielle for både dig, dine medarbejdere og din virksomhed. Se mere om ordrestyring her og find en oplagt kandidat til dit kommende ordrestyringssystem.

Det vigtigste er dit overblik

Overblikket er dét, som man aldrig må miste. Ryger overblikket, så bevæger tingene sig hurtigt sydpå, medarbejderne arbejder måske ikke i sammen retning, og sådan kunne man blive ved. I salg og administration er overblikket alfa og omega, og sådan er det også med dit ordrestyringssystem.

Hvordan står det til med store såvel som små ordrer, bliver tingene gjort effektivt, og er der system i tingene? Alt dette skal din ordrestyring give dig – gør den ikke det, så er det måske på tide med et bedre system.

Undgå dobbeltarbejde mellem salg og økonomi

Dobbeltarbejde er en sand fjende for rigtig mange virksomheder i Danmark. Der skal for alt i verden være styr på salg og økonomi – for hvor er man ellers på vej hen? Med andre ord er det derfor helt essentielt, at dit implementerede system til ordrestyring sørger for, at du undgår dobbeltarbejde, således at du ikke skal skifte mellem programmer og databaser konstant.

Besøger du eksempelvis linket tidligere i artiklen, vil du få indblik i et eksempel på et system, som er i stand til at integrere forskellige regnskabsprogrammer og markedsdatabaser. Således får du det hele i ét system, så du undgår dobbeltarbejde og tidsspilde.

Gør dine tilbud til din force

Med det rette ordrestyringssystem får du altså overblik og effektivitet. Men du bør også få adgang til en mulighed for at gøre ordrer til din styrke i dit salgsteam. Det rette ordrestyringssystem skal nemlig give dine sælgere data, som stemmer overens med jeres virkelighed; hvad er de rigtige priser, hvad er jeres standardrabatter og hvordan og hvorledes med eksempelvis ordrer i en fremmed valuta? Et ordresystem bør give dine medarbejdere dette overblik.

Mere konkret vil et ordresystem give dine sælgere detaljer på de vigtige ting. Det betyder, at man som virksomhed kan bevæge sig væk fra salg baseret på mavefornemmelser og intuition og over til salg baseret på et datadrevet grundlag. Dette vil forbedre dine mersalgsevner, dine ringelister, dine tilbud og mange andre ting.

Med andre ord er grundlaget for solidt salg og dermed effektiv forretning baseret på et solidt ordresystem, og der er masser af ting at tage højde for, når man deraf vælger sit system.

, ,

Lad være med at spare penge på emballeringen af dine varer

Gå ikke ned på kvalitetsemballage

Denne artikel er betalt og lavet i samarbejde med den nævnte hjemmeside(r) i artiklen.

Som virksomhedsejer er der områder som er spændende og områder som er trivielle og hverdagsagtige. De spændende områder er selvsagt dem som får tildelt den største opmærksomhed og årvågenhed. Det kan være strategilægning, produktudvikling og elementer med henblik på virksomhedsvækst og udvikling. Det er nødvendigt at have et drive og en vision for ens firmas udvikling. Men det gør desværre ofte at de arbejdsområder som ikke har samme udfordring bliver forsømt og her er emballering en af dem.

Udnyt mulighederne med emballering

I forhold til mange andre aspekter af virksomhedsdrift så har emballering ikke samme appeal. Men det er her mange virksomhedsejere ikke indser de muligheder der er med korrekt emballering.

For det første er det en oplagt mulighed for branding af virksomheden. For merprisen for at få logoer på plastfolie og papkasser er minimal i forhold til hvilke eksponering disse får under transporten. Ved at sætte logoer på ens emballeringsgenstande tjener disse mere som en investering end en regulær udgift.

Emballering kan gavne mere end øget brandværdi

Det er dog ikke kun i forhold til en øget brandgenkendelighed at emballering kommer til sin ret. Ved at emballere korrekt nedbringer man også risikoen for tab i forbindelse med transporten. Dette tiltag kan virke så kostbesparende at udgiften til emballeringen bliver langt opvejet af det nedbragte svind.

Foruden branding og nedbringelse af svind kan korrekt og professionel emballering medføre at antallet af slutbruger reklamationer nedbringes. For er kunden i tvivl om varen har lidt fysisk overlast i forbindelse med transporten så kan en af de udslagsgivende faktorer for om de henvender sig, være om varen har været korrekt emballeret. Har varen været korrekt og forsvarligt emballeret under transporten så er der en chance for at der ikke bliver reklameret. Scanlux leverer plastfolie til emballageindustrien så leder du efter en leverandør, som tilmed kan leverer med logo, så er Scanlux et oplagt valg.

En sidste positiv følgevirkning af emballering med logo er at det også hjælper med intern branding. Det gør at de ansatte fra pakkebordet til transportbåndet føler sig som en del af holdet da de hele tiden ser firmaets logo og bliver mindet om de er en del af en større helhed med et fælles mål. Så er du virksomhedsejer har du ingen undskyldning for ikke at investere i ordentlig emballering til dine produkter og gerne med logo så du kan brande dig selv både internt og eksternt.

,

Fem måder at blive klart til en event

Klar til event med plakater

Denne artikel er betalt og lavet i samarbejde med den nævnte hjemmeside(r) i artiklen.

Når man skal afholde en event i en virksomhed, er der ofte rigtig mange ting at tage højde for. Det handler om at skabe de bedst mulige rammer for aktiviteten, og man vil selvfølgelig gerne samtidig sikre sig, at det er nået godt ud til de rette mennesker. Denne artikel handler primært om det sidste.

For det er selvfølgelig vigtigt at gøre sig nogle tanker om, hvordan man når ud til sin målgruppe, uanset hvem det er. Måske handler det om at nå ud til flest muligt i det hele taget, selvom man måske har nogle bestemte målgrupper, og så er spørgsmålet, hvordan man skal bære sig ad. Skal man ramme så bredt som muligt, eller skal man gå efter sin målgruppe, som så også trækker andre med? Det findes der masser af branding-teori, som fortæller om, og det vil vi ikke her gå nærmere ind i.

Tryk

Pga. den vilde digitalisering, som ingen vist kan have undgået at bemærke, så har tryksager i en periode været lidt umoderne. Det er dog langt fra tilfældet mere, for i dag er det faktisk igen rigtig populært at bruge tryksager. Det skyldes flere ting, men først og fremmest føler nogle, at det rart at få noget mere håndgribeligt igen, fordi alting i dag foregår over apps eller sociale medier på anden vis.

Mange unge er faktisk vilde med, at de har noget fysisk at forholde sig til, og hvis du skal arrangere en event, er det måske en god idé at tænke med, at der faktisk også skal være noget fysisk branding. Det kan være i form af plakater eller foldere, eller du kan tænke i at kombinere det digitale og det fysiske, som man blandt andet har set flere festivaller have stor succes med.

Tænk evt. over at lave nogle fede plakater, som placeres de helt rigtige steder. Her kan du finde plakater i alle størrelser.

Digital forståelse

I forbindelse med at arrangere et event er det også vigtigt at skabe sig en forståelse for den digitale betydning, og de mekanismer som spiller ind. Det er altså ikke nok, at man bare har oprettet profilerne og kan sige, at man er med på de sociale medier, hvis man ikke forstår, hvad der foregår. Brug noget tid på at klikke dig rundt på de forskellige forums, så du får en god forståelse af de ting, som er på spil. Det kan betyde, at du bedre kan agere i det på en naturlig måde.

Det er nemlig ofte meget tydeligt, når virksomhed ikke føler sig tilrette på sociale medier. Det virker klodset og påtaget, når de tager opslag, og generelt vil nogle, særligt unge, krumme tæer over den slags. Andre gange virker det meget naturligt, og nogle formår endda at bringe noget humor med i spil, hvilket selvfølgelig er en stor fordel, hvis det virker naturligt.

Gør dig nogle tanker om, hvordan du får en digital forståelse, så dit event kan komme rundt på de rette platforme.

,

PlusIce – Køb Isterninger, tøris og andet is B2B

Denne artikel er betalt og lavet i samarbejde med den nævnte hjemmeside(r) i artiklen.

PlusIce er en dansk forretning, der har specialiseret sig i, at levere diverse former for is til B2B-kunder. Det betyder, at de er leverandør til både diskoteker, eventbureauer og mange andre typer af forretninger. Hvis du selv driver et firma, hvor du ofte har brug for større leveringer af isterninger, tøris eller lignende, så kan du klikke her og se nærmere på deres mange produkter. Deres udvalg er uhyre stort og derfor har de med garanti også netop dét, du har brug for.

Skal bruge faste leverancer af is til din forretning?

Hvis du driver en forretning, der kræver, at du får faste leverancer af is eller du derimod sælger det videre til private forbrugere, så er det en god idé, at du vælger en leverandør, der kan sørge for, at du jævnligt får leveret den mængde af is, du skal bruge, når du bestiller. Det er noget, der gør sig gældende, uanset om du driver en stor mængde af barer og natklubber, om du har en mindre købmandsforretning eller noget helt tredje – i alle sammenhænge kan PlusIce være en værdifuld leverandør.

Leverer også til fester, event, festivaller og andet

Det skal dog gøres klart, at PlusIce også leverer is til mange andre virksomheder. De har f.eks. leveret is til firmaer som Novo Nordisk, Canon, Maersk, Red Bull og FL Smidth. Det skyldes, at de også leverer is til firmafester, events, festivaller og meget andet. Hvis du skal bruge en større mængde is til et event, en firmafest eller noget helt tredje, så er det oplagt at du vælger at bestille dette hos PlusIce, da de selvfølgelig kan levere, uanset hvor stor en mængde, der er tale om.

Ét af landets absolut største udvalg af is

Selvom langt de fleste tror, at is bare er is, så forholder det sig ikke således. Der kan være stor forskel på is. F.eks. er der stor forskel på tøris og helt almindelige isterninger. Dertil skal det også gøres klart, at de hos PlusIce har en ISO22000-godkendelse, der betyder, at de har en meget streng kvalitetskontrol af alle deres produkter. De har også en Elite Smiley fra Fødevarestyrelsen. Det betyder, at de har et udvalg af isprodukter, der er af absolut ypperste kvalitet.

Ikke nok med, at deres isprodukter er af høj kvalitet, så kan du også være sikker på, at der er tale om ét af de største udvalg af is på det danske marked.

, ,

Guide: Få styr på jeres IT og den interne kommunikation i virksomheden

Denne artikel er betalt og lavet i samarbejde med den nævnte hjemmeside(r) i artiklen.

Der er rigtig mange måder, hvorpå man kan udvikle og optimere sin virksomhed. Det er desuden meget vigtigt, at man altid sørger for at holde sig opdateret inden for dette felt, da der i dag er masser af hård konkurrence, og det gælder således om altid at være på forkant. Du vil her i artiklen blive præsenteret for forskellige gode råd til, hvordan man kan få styr på den interne kommunikation samt sine IT-systemer og løsninger i virksomheden.

Du kan bl.a. være med til at styrke din virksomheds interne kommunikation og samarbejde ved at anvende et socialt intranet. Med et sådant system kan man meget lettere forbedre kommunikationen i virksomhed, og herudover er det et godt sted til at få et overblik over eventuelle arbejdsprojekter. Du kan læse meget mere om dette på www.colibo.com/da.

Del filer internt i virksomheden, og styrk kommunikationen med et socialt intranet

Det smarte ved et socialt intranet er desuden, at det giver jer i et sted i virksomheden, hvor I kan dele filer internt med hinanden på en sikker og tryg måde, og herudover kan man desuden modtage relevant information via et personligt nyhedsfeed, der er specialdesignet til lige netop dine ønsker og behov. Det er desuden utrolig simpelt og ukompliceret, i og med at denne type software formår at integrere med samtlige af jeres systemer, som I i forvejen har, så det hele er integreret i én og samme løsning. De fleste virksomheder kender til problematikken med, at man skal skifte mellem flere forskellige programmer og løsninger, men dette er ikke tilfældet, når du anvender denne type sociale intranet. Det skal desuden nævnes, at du ikke behøver bekymre dig om sikkerheden, i og med at den naturligvis er helt i top.

Sådan får I styr på jeres IT-systemer og løsninger

Når du så har fået hjælp til den interne kommunikation i virksomheden, er der naturligvis stadig andre udfordringer, som også er vigtige, at man formår at tage hånd om. Det kunne eksempel være IT-support. Det må være de færreste virksomheder, der ikke støder ind i problemer med deres IT-systemer dagligt, og dette er bestemt noget, der skaber utrolig meget frustration. Heldigvis finder der hjemmesider, der vil kunne hjælpe dig ift. dette ved at levere IT-løsninger og IT-support til alle slags virksomheder.

Vær garanteret en effektiv og sikker drift af alle jeres IT-systemer

Det skal ikke være nogen hemmelighed, at IT ofte driller, og det er derfor noget, der kan tage masser af unødvendig tid og resultere i bekymring. Med IT-support får du nogle specialister inden for dette felt, som vil kunne tage sig af samtlige problemer. På den måde kan du være sikker på, at du får en sikker og effektiv drift af alle dine IT-systemer, herunder netværk og servere. Det er højt certificerede teknikere, der tager sig af dette, og de sørger således for at overvåge alle jeres IT-løsninger og systemer, så I kan være sikre på, at de altid fungerer optimalt og er opdateret. Få styr på jeres IT hos www.prosys.dk.