Kreative måder at drive mere trafik til dit website

Hvis du driver et website, så ønsker du selvfølgelig også at få besøgende ind på siden. Dette gælder uanset, om din hjemmeside er en informationsside, eller hvis du driver en side med salg af produkter. Særligt den sidstnævnte gruppe ønsker ihærdigt at få så mange besøgende ind på siden som muligt. Der er nemlig typisk en ret lav konverteringsrate på hjemmesider.

Det betyder, at hvis eksempelvis 100 mennesker besøger dit website, så er der måske 3-5 der rent faktisk køber noget. Dette kaldes en konverteringsrate på 5%. Mange webshops ligger med en konverteringsrate helt nede på 2% mens andre har en på 7-10% afhængigt af branchen. Uanset om det er 2% eller 10%, så kræver det altså en del besøgende på siden, før du får salg.

Overvej sociale medier til at øge trafikken på din side

Der findes mange kreative måder at få mere trafik på ens website. Dette kan være alt lige fra fysisk markedsføring af hjemmesiden, hvor du stiller dig ned i en gågade og deler flyers ud til forbipasserende til keyhangers, nøgleringe og lignende. Klik her og læs mere om, hvordan en sammenligning af dine produkter med andres kan skabe mere trafik. Men særligt ET medie er en rigtig god mulighed, hvis du gerne vil øge trafikken på dit website – nemlig de sociale medier.

På sociale medier har du en helt unik mulighed for på en kreativ måde at ramme netop det segment, der er en relevant kundegruppe for dit website. Hvis du eksempelvis ønsker at markedsføre en webshop med salg af outdoor produkter, så kan du helt specifikt vælge, at dine annoncer kun skal ramme folk, der har noteret outdoor som deres hobby. Dette betyder, at du ikke skal bruge en masse unødige markedsføringskroner på at ramme bredt, da du kan specificere dine kampagner så specifikt.

Intet tiltrækker flere mennesker end gratis produkter

Du kender det sikkert fra dig selv. Hvis en virksomhed på eksempelvis Facebook laver en såkaldt give-away, så kommer der lynhurtig rigtig stor respons på sådanne opslag. Dette er bestemt ikke noget virksomhederne gør for sjovs skyld. Det har nemlig en direkte effekt på trafikken af dit website, hvis du udlover noget gratis.

Et rigtig smart trick er, hvis du udlover et gavekort til din hjemmeside på 3-500 kroner. Dette er ikke en uoverkommelig markedsføringspost, men til gengæld vil det trække en hel masse mennesker ind på dit website, hvor de skal tjekke, hvad de ønsker at købe for pengene. Har du så et unikt og stærkt sortiment, så vil du formentlig få både returnerende besøgende samt et par salg undervejs i din kampagne.

Så udbredt er afbetaling inden for e-handel

3,4 mio. danskere køber varer eller ydelser på nettet. Det er svarende til, at tre ud af fire danskere i alderen 16 til 89 år handler på nettet. Det er et tal, der er vokset stødt med årene. En stor del af væksten kan tillægges de mange betalingsmuligheder.

Én af betalingsmuligheder, der oplever stor vækst i popularitet og efterspørgsel er afbetaling. Det bruges af et stigende antal forbrugere, hvorfor flere webshops ser sig nødsaget til at tilbyde muligheden. Det har fået snebolden til at rulle, hvorfor afbetaling er blevet et mere udbredt element inden for danske e-handel.

8 % af unge voksne køber på afbetaling

Afbetaling vokser i takt med e-handlen. Det er dog særligt et hit blandt landets unge. Det er nemlig primært forbrugere i aldersgruppen 18 til 30 år, der benytter denne finansieringsløsning. En ny statistik viser, at ca. 8% unge voksne køber på afbetaling. Det er et tal, der stiger med et par procentpoint om året.

Der købes mange varer på afbetaling, men det er primært dyre forbrugskøb, der finansieres. Det betyder, det er køb af smartphones, tablets, laptops og møbler, der primært foretages på afbetaling. Et sådant køb bliver nemlig mere overkommeligt, hvis det kan opdeles i mindre bider.

Endnu ikke en markant del af dansk e-handel

Afbetaling er fortsat en relativt ny mulighed. Derfor er det endnu ikke en synderligt markant del af dansk e-handel. Som angivet herover, er det blot 8% af forbrugere i aldersgruppen 18 til 30 år, der køber produkter på afbetaling. Tallet vokser dog, og det antydes, at der fremadrettet vil ses en større vækst.

Det sker i takt med at flere har fået øjnene op for muligheden. Det er hovedsageligt i forbindelse med dyrere forbrugskøb, at forbrugerne er begyndt at udnytte denne finansieringsmulighed. Det er endvidere blevet integreret som betalingsmulighed hos et stigende antal danske webshops.

Derfor vokser udbud og efterspørgsel i takt med hinanden. Det er svært at spå om fremtiden, men meget tyder på, at det i fremtiden vil tjene som en større del af den danske e-handel. Ikke blot blandt den unge aldersgruppe, men også blandt forbrugere, der er ældre end 30 år.

Afbetaling bliver billigere

I løbet af de seneste år er afbetaling blevet mere populært. Det har skabt en øget efterspørgsel, mens flere webshops har forsøgt at dække denne efterspørgsel. Det har skabt større konkurrence på markedet, hvorfor priserne er blevet kraftigt reduceret, og det har blot resulteret i en krig på prisparameteret.

De fleste webshops bruger en tredjepart til at håndtere selve kreditten. Én af de største aktører er Viabill, som står for kredithåndteringen hos mange hundrede danske webshops. Er det en udbyder, du ønsker at blive klogere på, så kan du læse mere hos denne informationsportal.

Har du afholdt dig fra afbetaling og øvrige finansieringsmuligheder på nettet på baggrund af udgifterne, så er det ikke længere nødvendigt. Prisniveauet er nemlig dalet drastisk. Derfor er det blot en naturlig udvikling at det optager en stadig stigende del af den danske e-handel.

Her finder du flotte firmagaver

Firmagaver er naturligvis en vigtig del af medarbejdergoderne, når de ansatte eksempelvis har fødselsdag, eller når juletiden nærmer sig. Langt de fleste virksomheder investerer hvert år i gaver til deres ansatte, da det er med til at skabe god stemning på arbejdspladsen, og da det er en måde, hvorpå virksomheder kan vise deres medarbejdere, at de sætter pris på deres indsats i den travle hverdag.

Det kan af gode grunde være svært for firmaer at finde den rette firmagave, da der findes et hav af forskellige muligheder. Derudover har de enkelte medarbejdere deres helt egne præferencer, hvorfor det selvsagt kan være en udfordring at vælge noget, som gør alle glade.

En af de virksomheder, der udmærker sig inden for gaveartikler til medarbejdere, er GaveFabrikken.dk. Her er der rig mulighed for at finde inspiration til den næste firmagave. Besøg ShopGaveFabrikken.dk her og bliv klogere på de mange muligheder inden for gode firmagaver.

Firmagaver er med til at skabe et bedre arbejdsmiljø

Medarbejdere skal naturligvis føle sig værdsatte. De bruger trods alt størstedelen af deres vågne timer på at skabe resultater for virksomheden, og derfor er det også vigtigt, at man som leder eller direktør evner at værdsætte den gode arbejdsindsats. Det kan naturligvis gøres på mange måder, men på danske arbejdspladser er det kutyme at vise taknemmelighed via firmagaver.

Er man ansvarlig for at handle firmagaver, så ved man med sikkerhed, at der kan være et stort pres. Som tidligere nævnt, så har vi som mennesker forskellige præferencer, hvorfor det kan blive noget nær umuligt at finde noget, som alle vil blive glade for. Derfor er flere og flere virksomheder begyndt at give gavekort, da det tillader, at medarbejderne selv kan bestemme, hvad de vil have.

Firmagaver er med til at motivere medarbejderne

Som virksomhedsleder ønsker man naturligvis, at virksomhedens medarbejdere yder den bedst mulige indsats hver dag, da deres indsats har direkte indflydelse på virksomhedens performance. Derfor er det også vigtigt, at man formår at motivere disse medarbejdere.

Der er mange forskellige måder at motivere medarbejdere på. Nogle måder er bedre end andre, men kigger man isoleret set på firmagaver, så kan det ofte være med til at sætte skub i medarbejdernes motivation. En god gave har nemlig den effekt, at de ansatte føler sig værdsatte, hvilket er med til at øge lysten til at skabe endnu bedre resultater.

Står du og mangler en god idé til en firmagave, så kan du eksempelvis kigge nærmere på de gavekortmuligheder, der i dag er på markedet.

Fremgang på Mercedes Benz leasing

Mercedes Benz hører til blandt danskernes foretrukne bilmærker – og har gjort det i mange år efterhånden. Det er næppe gået din næse forbi.

Interessen er ikke kun stor blandt private, men også blandt virksomheder, som sætter pris på kompromisløs køreglæde og høj sikkerhed. Faktisk bliver der solgt så mange luksusbiler fra Mercedes Benz, at man nærmest ikke kan rulle ned ad en gade uden at få øje på en bil fra det succesfulde tyske bilmærke.

FDM kunne tidligere på året afsløre, at Mercedes Benz C-klasse var at finde på top 30 listen over danskernes favoritbiler anno 2018. Bilproducenten har dog også enorm succes med nogle af deres øvrige, herunder mindre, bilmodeller. I artiklen skal vi se nærmere på, hvordan året er gået for tyske Mercedes Benz.

Lancering af ny elbil

Mercedes-Benz EQC hører utvivlsomt til blandt årets mest interessante billanceringer.

Der er selvfølgelig tale om den spritnye elbil, som byder på op til 450 km. aktionsradius, imponerende acceleration, opladning på farten og meget mere. Mercedes-Benz EQC er fremtidens bil – i hvert fald ifølge producenten selv.

Skal du have fingrene i den lærenemme, fleksible, driftsikre og rummelige elbil? I så fald kan du godt begynde at glæde dig til sommeren 2019. Omtalte elbil forventes nemlig at lande på det danske marked næste sommer. Du kan læse meget mere om den fremtidssikrede bil på nettet, hvis du er nysgerrig efter at lære mere om dens funktioner, specifikationer og muligheder.

Mercedes er uden tvivl en seriøs konkurrent til Tesla og de mange andre producenter af elbiler. Er du mest til Mercedes eller Tesla? Giv gerne din mening til kende via kommentarfeltet.

En af de mest populære leasingbiler

Mercedes Benz leasing er bestemt ikke noget nyt fænomen. Man har efterhånden kunne lease de tyskproducerede biler i en lang årrække.

Mercedes leasing er nærmest udelukkende blevet mere udbredt med årene. Efterspørgslen har i perioder været så massiv, at danske leasingselskaber har haft mere end svært ved at følge med. Det er især leasingformen flexleasing, som har hittet i 2018.

Ønsker du at lease?

Drømmer du også om at lease en luksusbil fra et af verdens mest eftertragtede mærker? Så skal du sætte dig godt til rette i kontorstolen og nyde det store udvalg af leasingbiler, som du bliver præsenteret for på nettet.

Husk at tage højde for årgang, kilometer, brændstof, udbetaling, depositum, serviceaftale m.v. Især økonomiske faktorer som udbetaling og månedlig leasingydelse er yderst vigtige. Du skal nemlig sikre dig, at du rent faktisk har råd til at lease den givne bil. Forhør dig evt. i banken, hvis du har svært ved at gennemskue, hvad en leasingbil vil komme til at have af betydning for din økonomi.

Bemærk at der ikke kun skal sættes penge af til depositum og ydelse, men også til brændstof, bilforsikring, bilvask og meget mere. Det er dyrere at have bil, end man lige forestiller sig.

Danske bilejere køber reservedele online

Som bilejer vil du jævnligt få brug for nye reservedele til din bil. Du skal i den anledning tage stilling til, om du vil lade din foretrukne mekaniker stå for indkøbsdelen, eller om du vil tage sagen i egen hånd. Du kan, hvis du vælger at gøre det selv, gøre klogt i at shoppe reservedele på nettet. Her kan du nemlig opnå en lang række fordele. Find svar på hvorfor det er gunstigt at shoppe bildele på nettet i dette blogindlæg.

Brugervenlige søgefunktioner

Det er let som en leg at finde de rigtige reservedele til ens bil, hvis man handler på nettet. Her har du nemlig mulighed for at finde alle tilgængelige dele til din bil blot ved at indtaste din nummerplade. Det tager under 2 sekunder at søge. Denne funktion vil ikke blot spare dig for tid, men også for unødig forvirring.

Du kan blive klogere på ovenstående søgemulighed ved at besøge refako – forhandler af kvalitetsdele til biler. Som kunde bestemmer du, om du vil hente varerne selv, eller om du vil have leveret dem med et fragtfirma. Fordelen ved at lave en selvhenter er, at du kan spare penge. Overvej derfor denne mulighed, hvis du har adgang til en bil.

Konkurrencedygtige priser

Den stigende interesse for at handle autodele på nettet hænger formentlig også sammen med, at man typisk finder de bedste priser og tilbud på reservedele til biler på nettet. Du kan ved at klikke på den ønskede vare finde info om alt fra lagerstatus og forventet leveringstid til mål og pris. Sammenlign evt. priserne hos de mange online forhandlere, hvis du gerne vil holde dine udgifter til autodele nede.

Det er i stort set alle tilfælde billigere at købe reservedele selv frem for at købe dem gennem en mekaniker e.l. Mekanikeren vil nemlig typisk opkræve et administrationsgebyr, som helt naturligt vil præge den samlede pris. Dog er der selvfølgelig ingen regler uden undtagelser. Du kan evt. indhente et tilbud på reservedele hos din lokale mekaniker, hvis du vil lave en sammenligning og vurdering af, hvad der rent faktisk er billigst.

Stort udvalg

På nettet vil du endvidere opleve et kæmpestort udvalg af reservedele til stort set alle bilmodeller på markedet. Du kan ikke bare købe reservedele til din bil, men også til din trailer, campingvogn, varevogn, lastbil m.v. Uanset om jagten er gået ind på nye klodser, skiver, bremser eller gearkasse, så finder du det online. Foretag da en søgning med det samme og oplev en verden af kompatible autodele.

Sikker handel

Du er som udgangspunkt sikret en problemfri handel, hvis du handler hos en certificeret (e-mærket) forhandler. Det velkendte e-mærket certifikat er i hvert fald et stort kvalitetsstempel. Derfor kan vi varmt anbefale at kigge efter dette, når du surfer på nettet.

Refako.dk er en af de online forhandlere, som har fået det meget eftertragtede certifikat. Du kan dermed være ganske tryg ved at handle her.

Skrevet i samarbejde med: https://www.refako.dk/

Fem af de bedste marketing tips du kan få

Du er som selvstændig erhvervsdrivende – uanset branche og størrelse – nødt til at gøre dig nogle tanker om markedsføring. Uden en sammenhængende markedsføringsplan får du nemlig mere end svært ved at nå dine mål. Mangler du inspiration til din markedsføring? I så fald kan du nyde godt af vores uundværlige markedsføringstips.

Lær din målgruppe at kende

Alle virksomheder har en eller flere målgrupper – nogen flere og større end andre.

De fleste virksomheder har en god idé om, hvem deres målgruppe er, men det er desværre ikke nok at vide, om ens målgruppe består af mænd eller kvinder. Det er nemlig svært at målrette ens markedsføring, hvis man kun er bekendt med kønnet på målgruppen.

Jo mere du ved om dine potentielle kunder, desto bedre mulighed har du for at målrette din annoncering. Hvor gamle er de? Hvor bor de? Hvad interesserer de sig for? Hvordan ser deres økonomi ud? Og sådan kan man blive ved… Lav med fordel en grundig målgruppeanalyse.

Vær ikke bange for at outsource hele eller dele af markedsføringen

Det er svært at skabe vækst uden at bruge tid og penge på markedsføring. Der er dog ingen, som siger, at du absolut skal tage dig af det hele. Er du mere kompetent inden for salg og kundeservice, så kan du outsource hele eller dele af din markedsføring til et bureau. Du kan i den anledning overveje at hyre et reklamebureau. Det typiske reklamebureau kan hjælpe med alt fra strategi og branding til content marketing og sociale medier.

Husk den røde tråd

Der er som udgangspunkt intet i vejen for at arbejde med både søgemaskineoptimering, sociale medier og nyhedsbrev, så længe man sørger for at bevare en rød tråd. Du skal i den forbindelse spørge dig selv om, hvad du ønsker at fremhæve ved din virksomhed. Skal det være god service, lave priser, høj kvalitet eller noget helt fjerde? For at skabe en rød tråd skal du tænke nøje over din brug af tekst, billeder, video og andet grafisk materiale. Dette kan dit reklamebureau helt sikkert hjælpe dig med.

Pas på dine penge

Man skal bruge penge for at tjene penge.

Ja, den er god nok. At du skal bruge penge er dog ikke ensbetydende med, at du ikke skal passe på dine penge. Man kan hurtigt komme til at brænde en formue af på markedsføring uden de store resultater, hvis man ikke evner at vælge de rette markedsføringskanaler. Derfor opfordrer vi dig til at stille skarpt på, hvad du får ud af dine markedsføringskroner. Skal du evt. give din markedsføringsplan en overhaling?

Vær kreativ og nytænkende

Du kommer aldrig nogensinde til at overhale dine konkurrenter, hvis du gør nøjagtigt det samme som dem. Det gælder både hvad angår dit udvalg, din kvalitet og din markedsføring. Generelt er det en god idé at være kreativ og nytænkende – især når man arbejder med markedsføring. Det handler jo om at få din virksomhed til at skille sig ud fra mængden. Hvorfor skal folk vælge netop din virksomhed? Det skal du gerne have et godt svar på – og kunne formidle det gennem din markedsføring.

Kilde: Markant Reklamebureau A/S – reklamebureau Kolding

Sådan finder ud underholdning på vej til dit møde

Hvis du skal til et møde, men ikke kører i bil, så kan du lige så godt få tiden til at gå, mens du sidder i en bus, et tog eller lignende. Hvis du skal køre en lang tur med en bus eller et tog, så kan det nemt blive kedeligt. Du kan også lige godt udnytte den tid, du har under transport, så du ikke blot sidder og stirrer ud i luften.
Hvis du ikke ved hvordan du skal få tiden til at gå på vej til dit møde, så er du kommet til det rette sted. Her på siden kan du nemlig finde en række gode forslag til netop dette. Derfor vil der også være ét eller flere af de forslag, du finder herunder, som vil falde i din smag. Derfor er det også en god idé at læse med herunder.

1. Du kan svare på dine mails

Langt de fleste kender til at have en indbakke, der er fyldt med mails, der skal besvares. Er det også noget, du kender til, så kan du bruge din tid i bus eller tog på at få svaret på nogle af dine mails. Det kan du enten gøre via en bærbar PC eller din mobil. Du vil have det rigtig godt med dig selv, hvis du får svaret nogle mails.

2. Du kan lave andet arbejde

Har du ikke nogen mails, der skal besvares, så har du med garanti noget andet arbejde, du kan give dig i kast med. Hvis du er på vej til møde, så er det sandsynligvis også midt på din arbejdsdag. Derfor skal du sørge for at være så effektiv som muligt. Det kan du blandt andet ved at gøre under transport på vej til dine møder.

3. Du kan lytte til en lydbog

Hvis du ikke har lyst til at arbejde, men gerne blot vil have en lille pause, så kan du vælge at lytte til en god lydbog. Det kræver blot at du har din mobil og et headset med. Dine lydbøger kan du med fordel finde på en app som Mofibo. Her kan du streame mange tusinde lydbøger, hvorfor det altså er rigtig nemt for dig.

4. Du kan læse lidt nyheder

Det er altid en god idé at læse nyheder. Det er ikke blot med til at sikre, at du kan få din tid til at gå, hvis du er på vej til et møde. Det er også med til at sikre, at du er opdateret på hvad der sker rundt i verden. Det er meget normalt, at der er lidt neutral snak inden et møde, og så er det godt at kende til de seneste nyheder.

5. Du kan vælge at spille et spil

Hvis du gerne vil spille, så har du også rig mulighed for dette. Du kan spille alt fra Angry Birds til spillemaskine hos Mr Green. Det sidste er dog ikke noget, der direkte kan anbefales, da du kan ende med at tabe penge. Det er derfor meget vigtigt, at det er noget, der sker med stor varsomhed.

Denne artikel er betalt og lavet i samarbejde med den nævnte hjemmeside(r) i artiklen.

Det er sjældent en nem opgave at starte en virksomhed, og det er langt fra en sikker opgave. Grunden til dette er, at der er rigtig mange ting, som der skal være styr på, og så er der stor konkurrence, eftersom der i øjeblikket er rigtig mange danskere, der prøver kræfter med livet som iværksætter. Af den grund har vi her samlet fire korte, men gode råd til dig, der ønsker at starte din egen virksomhed.

Læg en plan

Det første, du skal gøre, når du skal starte en virksomhed, er at lægge en plan. Som det første i denne plan skal du vurdere, hvorvidt din virksomhed kommer til at blive betragtet som hobby eller fuldtidsjob. Grænsen for, hvornår en virksomhed kan kaldes det ene eller det andet, afhænger af, hvorvidt virksomheden vil tjene mere end 50.000 kr. inden for de første tolv måneder. Hvis den regnes for at gøre det, vil du skulle CVR-registrere din virksomhed, da det så kaldes for fuldtid.
Efter du har gjort dig denne vurdering, er det en god ide at lave en udførlig forretningsplan. Jo grundigere den er, jo nemmere bliver det for dig i fremtiden, når du skal træffe beslutninger m.v. Denne forretningsplan kommer nemlig til at være din røde tråd. Desuden er der også en stor usikkerhed i at starte en virksomhed, hvis ikke du har en plan.

Økonomien skal være i orden

Når planen er lagt, skal du til at overveje, hvorvidt du har en økonomi, der rækker. Nogle kan finansiere hele opstarten selv, imens andre vil få brug for at optage et lån. Der er ikke noget, der er mere rigtigt end andet. Det er selvfølgelig den sikreste løsning at finansiere det selv, men ofte vil du også kunne lave en udmærket aftale med en bank ang. et lån. For at finde ud af, hvorvidt du kan finansiere det selv eller har brug for et lån, skal du lægge en række budgetter. Du skal lægge et privat-, etablerings-, drifts- og likvideringsbudget. Når disse er fastlagt, kan du vurdere din økonomi.

Glem ikke forsikringen

Det er en rigtig god ide at forsikre din virksomhed. Der er nogle obligatoriske, som du lovpligtigt skal investere i, men det gælder kun, hvis du har ansatte eller biler. Hvis du har ansatte, skal du have en arbejdsskadeforsikring, og har du biler, skal du have en motoransvarsforsikring. Ud over disse obligatoriske findes der en lang række valgfrie, men hvilke der fungerer bedst for din virksomhed afhænger af mange ting, og derfor er det en god ide at konsultere forsikringsselskaber.

Sikr dig selv

Ud over at sikre din virksomhed er det også en god ide at sikre dig selv, hvis hele projektet mislykkes. Måden, hvorpå du kan gøre dette, er at melde dig ind i en a-kasse. Med sådan en på hånden kan du efter en rum tid modtage dagpenge, hvis du skulle ende med at gå ledig. Sådan en sikkerhed betyder utrolig meget. Der findes en lang række a-kasser, og de har alle forskellige fordele. En af dem, som du kan benytte, er FTFa. Besøg hjemmesiden her.

Denne artikel er betalt og lavet i samarbejde med den nævnte hjemmeside(r) i artiklen.

Der skal bestemt ikke være nogen tvivl om, at langt de fleste danskere, der forsøger at sælge deres bolig naturligvis også er interesseret i, at den bliver solgt hurtigst muligt. I denne forbindelse skal det dog understreges, at der findes en lang række forskellige former for tiltag, som du får muligheden for selv at udføre, som kan være med til at fremskynde salget af din nuværende bolig – uanset om det er lejlighed eller hus.

I denne artikel bliver du derfor også præsenteret for en række forskellige former for tiltag, du kan gennemføre, hvis du gerne vil sikre dig, at din bolig bliver solgt på kortest mulig tid. Der vil med garanti også være en række af disse tiltag, der virker som ladsiggørlig for dit vedkommende, uanset om du er bosat i en større villa eller der derimod er tale om en mindre lejlighed, der står overfor at skulle sættes til salg.

1. Sørg for at der er pænt og ryddeligt

Én af de både nemmeste og samtidig også første ting, du bør gøre er, at sørge for at der er både pænt og ryddeligt i din bolig. Hvis der er dét, så er det samtidig også meget nemmere for potentielle købere at visualisere, hvordan de selv kan indrette sig i den respektive bolig. Derfor bør der heller ikke stå for mange unødvendige møbler fremme, der optager for meget plads.

2. Er der behov for havearbejde?

Hvis der er behov for havearbejde, så er det også en god idé, at det er noget, du sørger for at få styr på. Det er særligt noget, der gør sig gældende, hvis du har en forhave, som er noget af det første en potentiel køber kan se, når han eller hun ankommer til din bolig. Har du behov for at leje en række maskiner i denne forbindelse, så besøg hjemmeside her, hvor du med garanti kan finde de maskiner, du skal bruge.

3. Mal væggene i en neutral farve

Det er en rigtig god idé, at du også sørge for at de forskellige vægge i din bolig er blevet malet i en neutral farve. Det kan med fordel være hvid, der er en farve, der appellerer til de fleste. Hvis du f.eks. har vægge i meget stærke farver, så kan det være med til at skræmme potentielle købere væk, da de ganske enkelt ikke kan visualisere sig selv i de respektive bolig – og det vil naturligvis være en skam.

4. Sørg for at der er styr på alt papirarbejde

Endvidere, så bør der også være styr på alt papirarbejde. Der bør blandt andet være papir og rapporter, der fremlægger at boligen er i skønneste orden, og hvis ikke, så skal det naturligvis også noteres på papirerne – i en sådan forbindelse bør du dog sørge for at rette det – ved at have papirer og rapporter i orden fra start, så er det ikke noget, der spildes unødig tid på. I mange tilfælde vil det være en fordel at tilknytte en boligadvokat, hvilket du kan se på Husadvokaten.com.

Denne artikel er betalt og lavet i samarbejde med den nævnte hjemmeside(r) i artiklen.

Det er ikke nogen nem opgave at være selvstændig erhvervsdrivende, og er du ny i gamet, kan du med fordel finde inspiration rundt hos andre erhvervsdrivende, der er i samme situation, og hvor succesraten er god. I denne artikel vil vi fokusere på to elementer, der er nærmest uundværlige for enhver virksomhed, som søger at vækste sin forretning og få succes. Begge elementer er nogle tiltag, som de fleste virksomheder på et tidspunkt vil få brug for, og selvom de virker åbenlyse at overveje, bør man ikke undervurdere det potentiale, der ligger bag dem.

Et callcenter kan booste dit salg

Telefonsalg er ofte ikke så populært, men når det er sagt, er det stadigvæk en af de salgsforanstaltninger, der er mest effektiv, når det kommer til at øge salget, og hvis din forretning er klar til at vækste, eller du søger nye kunder, er det en overvejelse værd, om det måske er vejen frem.

Når du benytter et callcenter, skal du ikke foretage dig meget mere – du skal bare fastlægge nogle retningslinjer i forbindelse med telefonsalget og de priser/tilbud, de må give, og så har du egentlig gjort din del. Det næste skridt foretages udelukkende af de ansatte i callcenteret, som foretager opkald til relevante og potentielle kunder, og så får du alene besked, når der er nye kunder i biksen – nemmere bliver det ikke.

Det er også relativt billigt at benytte et callcenter, og for langt de fleste virksomheder skal der ikke landes mange kunder, førend investeringen er tjent hjem igen. Er du interesseret, og er din virksomhed klar til vækst? Find mere information og en solid udbyder på www.citycallcenter.dk.

Forplejning af de ansatte er den bedste motivationsfaktor

Hvis din virksomhed har ansatte, er det vigtigt, at du husker at foretage de rette foranstaltninger, således at motivationen forbliver høj. Her er det essentielt, at man husker at holde arrangementer, således at sammenholdet forbliver stærkt internt i virksomheden. Dette er nemlig med til, at de ansatte ikke ønsker at skifte arbejde.

I denne forbindelse er en af de bedste løsninger teambuilding. Herved styrker man ikke kun arbejdsstyrkens sammenhold, man får samtidig indsigt i, hvad der er de ansattes styrker og svagheder. Og denne viden er essentiel, når man som leder skal lede og fordele arbejde, for således ved man altid, hvad man kan forvente af den enkelte medarbejder, og hvad man måske ikke bør skubbe over på dennes skuldre.

Er du interesseret i at finde mere information i forhold til teambuilding, kan du med fordel besøge www.coastzone.dk. Her har man udviklet et koncept, der kan tilpasse enhver virksomhedsform, og hvor man alene har én agenda: at forbedre ethvert sammenhold i enhver virksomhed.